Bättre nu!?

Nu har stackars Patrik suttit uppe hela natten och passat Tindra! Fast hon sov ju iof mest.. Men hade vaknat och gnällt efter nappen, men det brukar hon ju ändå....
Kl 07.00 vaknade jag och gick upp så han fick sova lite han me!

Han hade tempat henne 2 ggr i natt, men hade glömt att skriva upp när och temp.. Men han sa vid "ungefär runt 3 tiden kanske" haha och sen 06.40 ungefär! Då hade hon haft 38.7 C° och 38.6 C°.... Ingen alvedon hade han gett men hon hade ätit 3 ggr! Duktig tjej!

Jag tempade henne vid halv 8 och då hade hon 38.3 C° och fick en alvdon! Så nu är hon pigg och glad! Sitter i babysittern och pratar med tv´n!
Jag tror hon har lite ont i halsen av hostandet.. Synd att man inte få ge små barn honung...

 Min lilla sjukis.....        Mamma pussas....



Nu har hon vart vaken jätte länge! Eller ja, till skillnad från de senaste 3 dagarna! Nu har hon vart vaken från 8 tiden!  Super!

Ida ringde nyss! Hon kom hem från Thailand igår! Har saknat så mycket!! Hon ska komma förbi här ikväll och visa lite bilder å så! hihi! Hon har ju inte träffat Tindra än heller så jag får väl oxå visa lite bilder för henne! hehe!

Nu somnade Tindra igen! Kl är ungefär 11.20 nu... Patrik sover oxå! Jag sittar och chattar med hans kompis över skype! hehe!
Det låter konstigt här... Undrar om det kommer från sovrummet och Patrik eller utifrån! haha!

Nej nu vill ja snart ha lunch! Åt sån tidig frulle så jag är hungrig igen nu!
vet inte vad jag ska göra bara.. Fiskbullar kanske? Soppa?
Ne... Nu drar jag!
BYE!


OH! And by the way!
KIM:
Du är världens snällaste och sötaste hästtjej! hihi!
Du ska få ett påskägg av mig! OM du är snäll!
hihi! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Åh så sköönt.... Att det går åt rätt håll menar jag.Älskar er båda

2008-02-29 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0