Busdag!

Patrik busar med Tindra och hon skrattar så hon knappt kan andas! hahaha! Hon är så söt!
Jag önskar att han kunde busa med henne oftare, för hon gillar honom så mkt! Visst blir jag lite svartsjuk och vill att hon ska skratta sådär med mig oxå.. Men jag är glad att dom gillar varandra! Eller att hon gillar honom iaf!

Idag var vi iväg tidigt (ja, inte så tidigt kanske.. Gick hemmifrån vid 10 i 9..) för att träffa dom nere på Kärnan igen! Vi pratade lite och Tindra satt med halva tiden! Vi bestämde att jag ska börja där redan på tisdag och då börjar även an annan ny mamma så jag blir inte ensam ny! *Skönt*

Efter mötet gick jag förbi min pappa på hans jobb! För det är enda stället (utan Mia) som jag kan träffa honom där han är sig själv! Han busade lite med Tindra i vagnen och hon vart glad och log! Skrattande Tur att hon var på bra hummör idag! hehe! När jag gick därifrån kom jag på att jag kunde ju ringa Farmor och fråga vad hon gjorde och kanske gå förbi där och hälsa på!
Så det gjorde jag! Och hon var hemma så jag gick dit!

Pratade med henne och min faster om allt möjligt och tipsade farmor om kinesisk ört-medicin! Så hon gick ner på stan och köpte lite kina-piller! Får se nu då om dom hjälper! Sen skulle dom åka och handla och jag var hungrig på lunch så jag gick därifrån. Gick till ica och köpte lite ersättning till TinTin och en lasange och keso till mig och så bar det hemmåt! Gott att äta var det iaf! Räcka ut tungan Var ju super hungrig!

Sen har jag bara busat en massa med Tindra och sjungit sånger! hihi! Och så har vi övat på att krypa! Det funkar i bak men inte i fram! haha! Hon låg på lekmattan och försökte dra sig fram med armarna, sparkade med benen och lyfte på rumpan! Min söta skrutta! Hon VILL så mycket! Hon har bajsat oxå!
Och fy f*n vad äeckligt bajset blir av den nya ersättningen! Mycket hårdare och luktar värre! *Blä* Hon bajsade 2 ggr och andra gången fick Patrik byta! hehe!

Nu går han runt med TinTin (efter att ha busat med henne!) på magen i bärselen och städar! = han gör 2 saker samtidigt!! *Avancerat!* Han är så duktig så!

Nu ska jag lägga ut TinTins skratt på Youtube så alla kan se min söta skrutta skratta!
BYE!

Kommentarer
Postat av: marie

hehe dalle! ;) förut red vi fredagar, nu rider 8 och 9orna (vi är 6 stycken, haha) på onsdagar vid 12 halv 1 tiden. fast vi har teori varannan vecka :P jaa jag skulle ju läsa.. men de blev aldrig så, fastnade vid datan :p kram!

2008-02-13 @ 21:31:45
URL: http://komoetmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0