Handlat!

Inte lyckades jag hålla henne vaken tills vi skulle handla för Patrik tog sånt tid på sig på gymmet!
men hon sov ändå i vagnen när vi gick! Tog med bärselet ifall att hon skulle vakna inne i affären!
Och det var ju tur! det det var exakt vad hon gjorde!  Räcka ut tungan Så jag knatade runt med henne i bärselet samtidigt som jag matade henne med flaskan och puttade en tom barnvagn! hehe! Patrik fick nöja sig med kundvagn! haha! *Sämst humor*

Vi träffade Patrik´s döda farbrors föredetta fru på Willy:s oxå.... Hon pratar så mycket.. Och alltid träffar vi henne vid köttdisken där det är så kallt... Och jag hade ingen jacka på mig för att jag hade bärselen... *brrr* Och där stod vi i ca 15 min och tog upp plats för alla som ville förbi.... Vad många "och" det blev... Räcka ut tungan

När vi kom hem var Tindra glad! men senare på kvällen, nån timma innan läggdags, vart hon ledsen och kinkig! Och jag tror hon hade väldigt mycket luft i magen för hon skrek så jag trode att mitt hjärta skulle krossas!! Hon var så ledsen och verkade ha jätte ont!! Gråter Jag försökte byta blöja på henne och vart alldeles tårögd när jag se henne! Hon såg ut att lida nästan... Och inget kunde jag göra....

Men sen åt hon och pruttade lite... Det vart nog inte helt bra! Men hon somnade iaf! Och nu sover hon sött i sin säng!


Kim:
Tack snälla för det söta fina du skrev om mig på din blogg!!
Du är oxå väääldans söt!
hihi!
Ja du, jag lär mig allt för jag har så mycket tid över! Moahaha! Nej men man sn(o)appar (hihi) ju upp saker lite överallt! Sexinspektors var ju mitt favvo program förut t.e.x! hehehe! Jag ska lära dig allt jag kan en vacker dag! Räcka ut tungan
Pusss på dig gumman!!
U know u can call me anytime!

Ne nu ska jag bada! Det var länge sen nu...
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0