Här kommer alla kännslorna på en å samma gång...

Jag vet inte hur jag ska förkara min dag... Efter gårdagen så känns inget roligt längre.. Förr hade jag "bara" 2 saker att oroa mig över, nu har jag fler...

Jag och Tindra åkte med mamma och Bosse till Sthlm idag. Gick runt lite, åt lunch på en indisk resturang och Tindra bajsade mitt i maten! Altså, hon satt och bajsade medan vi åt!
Gick runt lite till... Var in på H&M, köpte en klänning till Tindra och en tröja till mig.
Åkte hem till mamma och Bo. De bjöd på middag! Kassler och potatisgratäng! Gottigt! Busade med Tindra! Hon är så förbaskat söt!

Hon rullade förresten från mage till rygg idag för första gången! *Duktiga flicka*

Gick hem till en ensam, tom lägenhet.... ja Kissarna var ju hemma och hade röjt runt som tokar.. *Mutter*
Jag är besviken, arg, ledsen, förvirrad, orolig, trött och alla kännslor brusar upp i kropen samtidigt.... Hade det inte vart för  Tindra och min underbara familj  hade jag mått ännu sämre...
Jag behöver ett svar, en lösning, en plan... jag är inte impulsiv, jag är inte oberäknelig.. jag måste planera, vara 110% säker och veta att det kommer att lösa sig!
Jag klarar inte av den här ovissheten och stressen....
ja ja.. vi får väl se hur utgången blir...

Ska snart gå och lägga mig, ensam, eller jag har ju Tindra.... Men ändå..
BYE...

Kommentarer
Postat av: Bosse

Problem finns i de flesta familjer. Men dom är till för att lösas. Man sticker helt enkelt inte!!!

2008-02-17 @ 09:39:26
Postat av: sandra

Gumman... vad är det som hänt?!?!? :(

2008-02-19 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0