Idag...

Kim kom förbi här i förmiddags! Vi drack lite té och pratade! Sen tog vi Tindra på promenad ner till Ridskolan! Kim´s kompis hade ridit två fjordingar som ridskolan hyr från Taffnäs! Max och Müsen!

Sen skulle Kim hem och när vi var på väg till hennes bil kom Ceacar och gjorde oss sällskap! han gick med över vägen och sprang under Kim´s bil och härjade när hon skulle åka! haha! Och när hon åkte och viu skulle tillbaka så gick han super sakta över vägen och stoppade all trafik! haha! alla skrattade åt både honom och mig som stod och ropade och lockade på honom! haha! Knäppa katt!

Gick till BUP! Höll på å missa tiden! Hade en kvart på mig innan jag skulle vara där och det tar ca 20 min att gå dit! Så jag tog min kära pålitliga cyckel trots att den har "punkatering"... Och jag hann!

Solveig var lika snorig som jag så vi satt och snorade ikapp medan vi pratade! hehe! Men det gick bra!
Sen var jag förbi Biblioteket och hyrde en bok om bebis massage! Så nu kan jag mysa och massera Tindra! Räcka ut tungan Nästan hemma så kom jag på att jag glömt cyckeln!!! Förvånad
Det parkerade jag vid Polisstationen så jag hoppas att den inte bli snodd där!

Tindra har legat och busat på golvet, naken! Altså, hon låg på en fäll och filt! Hon är så söt när hon försöker krypa! haha! Det går med bakdelen bara så hon ser ut som en.. Ja jag vet inte vad! haha! Hon har rumpan i luften och armarna rakt ut åt sidorna! haha! Tokiga bebis!

Ne nu ska jag gå och laga mat så det blir klart innan sjukhuset!
BYE!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, det ser för kul ut när dom håller på och ska krypa :P hehe..!
Isan har hoppat över det där med krypet helt! knasunge.. hon åker fram på rumpan istället och försöker ställa sig och gå själv istället haha!

2008-02-26 @ 09:45:36
Postat av: Kim

mjo, men jag vet inte vad som är rätt eller fel? det är jobbigt när man sett hela livet tillsammans med en person.. men vi får väl se hur det ordnar upp sig?

tack för igår, det var trevligt! men nu är jag dunder förkyld jag med. :( men det var de värt!

2008-02-26 @ 14:29:23
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0