Ingen mätt bebis!

Ne nu måste jag baskemig göra något så hon sover hela nätterna igen! Inte direkt för min egen skull, utan även för hennes! Så hon "lär sig" djupsömn och att sova på natten!
I natt vaknade hon iof bara en gång vid 5 tiden och åt 150 ml! Och sist nu vid halv 8 och åt bara 100 ml men kräktes pytte lite oxå...

Hon är ju bara 3 månader... Så jag har ingen aning om man kan ge henne gröt eller något annat så hon verkligen bli mätt! För det blir hon ju inte av ersättningen längre.. Eller ja, mätt och mätt.. Hon blir mätt för stunden, men det är inte särskilt mättande en längre tid...

Jag ska ringa bvc idag och höra....



BYE - 4 now! Kyss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du verkar ha det bra på natten.. tycker allvarligt att du ska vara glad att hon vaknar så lite för det flesta små bebisar vaknar 28937298 ggr per natt och vill småsnutta och bara va.. dom vet ju inte om att man ska sova hela natten i ett streck det tar ett tag innan dom lär sej.. lr har jag missuppfattat det hela kanske ? :P

2008-02-11 @ 13:31:38
Postat av: maria

Borde inte va nå problem me välling eller gröt.. Fråga din mamma hur de va när du va liten.. vi åt mat vid 3mån för bara 20 år sen.. å inte e de nå fel på oss inte?? ;P hi hi

2008-02-11 @ 15:53:56
URL: http://mylife2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0