Kalas igen!

Tindra sov inge bra i natt trots att hon var så mkt vaken.. *suck* jag hoppas det går över snart annars kommer jag å DÖ!! Skrikandes

Idag var vi på kalas igen! Fast hos min mormor den här gången!
Morgonen började bra trots att det ändå tog lite tid för Patrik att ta sig ut sängen... Vi kom i väldigt god tid till bussen men höll ändå på att missa den! haha! Vi gick till ICA och handlade lite ersättning till TinTin och mamma ringde 15 över: "vart är ni, bussen går om 4 min!"
"Ooops.." Tur att vi stod i kassan och betalade!! Men vi hann!
Tindra sov hela vägen nästan! Hon vaknade nästan precis innan vi skulle kliva av och var hungrig! Så hon fick äta lite och somnade om precis innan vi klev av bussen!

Mormor vart glad för sitt kort! *Tror jag, hon sa inte så mkt om det...* och vi fick god kaka (Som vanligt!) och hade trevligt!
Och mitt i fikat så skulle Tindra bajsa!! hihi! Mysigt!
och efter ca 20 min tryckte det på igen!! men då var blöjorna slut! Förvånad
Jag som trode att jag packat ner massor med blöjor!! Så det var bara att kuta ner till ICA på torget och köpa blöjor.. men de fanns inga i TinTin´s storlek... Så jag fick ta en storlek större... Hon brukar ha 3-6 kg, nu var det 4-9 kg.. Så nån jätte skillnad var det ju inte!

Hon sov nästan hela vägen hem oxå! Utom när hon vaknade när vi hade 15 min kvar av resan! haha! Men då fick hon lite mat och somnade om! Snacka om att vara exakt på timmslaget... Äta varannan timma.. *suck*

När vi kom hem var hon kinkig och grinig och inget hjälpte.. Inte ens mat! men efter en timma så var hon glad och vi kunde äta lite spagetti & köttfärssås medan hon satt i babysittern framför tv´n!
Sen ville jag gosa, men det ville inte hon... Ledsen Hon vart bara tjurig och sprattlade... Jag provade med mat men det hjälpte inte heller.. masserade magen och då vart hon alldeles galen! Så jag antog att hon hade lite gaser! Så det vart att gå runt med henne på mage... Efter ca 10 min så vart det bra och hon vart glad igen! Och vi kunde busa lite! Skrattande



Satte henne i hoppgungan ett tag oxå! Hon har kommit på hur man hoppar, med ena benet! haha! Nu ska hon bara komma på hur man gör med det andra!



Nu sover hon! har gjort i ungefär en timma!! Jag ska oxå sova snart! och hoppas på att få sova hela natten! Eller iaf nästan hela.. Som förut... *Saknar* Ska försöka få Patrik att gå upp lite oxå.. Men han är ju så "svårväckt" (Dvs. han vill inte..) så jag kommer nog bara bli arg på honom och göra det själv ändå... För Tindras skull...

Här är bilderna på mina hempysslade Födelsedagskort!







Ne nu måste jag lägga mig!
BYE!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är så roligt att läsa din blogg :) vad duktig du är, fina kort som attan!! ;) jag vill oxå pyssla.. men kommer aldrig till skott! hehe.. så fina kort på Tindra oxå, hon är så söt :) hoppas vi ses snart igen! kram på er!

2008-02-07 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0