Lista Om Barn!

För dig som har barn.

Hur många barn har du?
En dotter.

Vad heter det/de och varför heter det/de så?
Tindra, för hon var så vacker och Tindrade med ögonen!

Vad skulle det/de hetat om de var det andra könet?
Ingen aning, inget bestämt!

När föddes det/de?
07 Nov 2++7 kl:23.28

Vad vägde det/ de när det/de föddes?
3965 g och 53 cm!

Hur lång tid tog förlossningen?
Vattnet gick 2 dagar innan men från att de satte igång mig tog det ca 14 timmar!

Tog ni reda på könet?
Nope!

Hur länge ammade du/tänker du amma?
Jag ville amma åtminstone ett halvår, men efter 3 mån ville hon inte längre.. det räckte inte till och hon vart inte mätt!

Är du tillsammans med pappan?
Ja självklart! :)

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
21

Hur ofta är du barnledig?
Just nu hela tiden!

Vill du ha fler barn och isåfall hur många?
Jag är inte riktigt säker! Händer det att jag bli gravid igen så självklart behåller jag det! men inget direkt planerat än!

Om du får fler barn, vad ska de då heta?
Ingen aning! det vet man ju inte förrän de/det komer ut! ;)

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Ne det är nog svårt! jag trode att det var annorlunda efter vad jag själv hade hört, så det är nog även svårt att förstå, likaså förklara!

Kommentarer
Postat av: marie

jahaa :P men de va ju inte så lätt me tygskor och typ världens konstigaste sadel :P får komma ihåg de, hehe.

2008-02-21 @ 18:27:03
URL: http://komoetmig.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vi ska få en läkartid om det inte blir bättre. Var till BVC idag och fick 2 burkar Nutramigen av dem, de sparde jag 400:- på! De är så snälla. Rasmus går knappt att röra när han ätit, han spyr då. Så vi ska börja att bara ge honom 120 ml men oftare. Och jag skulle behöva köpa ännu långsammare nappar, vart 17 hittar man de?

2008-02-22 @ 00:49:05
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0