Mötet!

Mötet på kärnan gick bra! Tindra fick massa berömm av deras sköterska som jag pratade med för hon var så duktig att stoppa fingrarna i munnen!?!?! Det har hon ju kunnat i över en månad ju! Fundersam
Och så fick hon berömm för att var så stadig när hon satt upp! Men det visste jag juredan att hon var bäst på!

regnade ute + att jag hade ont i ryggen så det vart bussen hem! Samma tant med rullator som sist på bussen! Både ner på stan och hem! hehe!

I morse så skrattade Tindra igen!! Men när jag hämtade kameran för att filma (igen) så slutade hon skratta så som hon gjort innan (igen..)... Men jag fick ett "nästan" skratt på film! hehe!

Nu ska jag gosa med snuttan lite! Hon börjar bli lite trött igen tror jag! Vi ska handla sen så då vill jag att hon ska sova! Så jag måste leka med henne!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0