Natten!

Aaah.. Tindra sov bra i natt! Eller ja, hon vaknade en gång 06.10, jag sparkade upp patrik för att göra mat och stoppade in nappen på henne igen och hon somnade om! hehe!
Så  Patrik gjorde mat i "onödan"..

Fast vid halv 8 vaknade hon igen och var hungrig så då fick hon maten Patrik hade fixat! Och så somnade hon om igen! Sen sov hon fram till halv 9 då vaknade hon och var gnällig så hon fick en ny blöja och jag bad Patrik göra mat igen!

Då vart han sur för att jag "tvingade" honom att göra mat!! Men hallå!?!?!
Jag gör det här varenda j*a natt!! och han blir sur när jag ber honom en natt! Han behövde ju inte ens sitta och mata henne som jag gör!
jag tycker gott och väl att han kan ta henne minst varannan natt nu när han är "arbetslös".... men han tycker att det är jobbigt...
Jag tycker oxå att det är jobbigt! Men man måste när man har fått barn! Man har ju fått det tillsammans, då måste man ju ta hand om barnet tillsammans!!

Nu sover han extra länge i protest för att jag väckte honom i natt.. 2 ggr! Åh herre gud så synd det är om honom.... *suck*

Nu har jag beställt hem ett "baby art kit" där man kan göra gipsavgutningar av händerna och fötterna! hihi!

Nu ska jag äta och sen gosa med TinTin!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0