Snorbebis!

Goch vad svårt det är att få en förkyld stackars bebis att sova! Hon får ligga på sidan för att hon inte ska "snora igen" men hon gillar inte det + att hon helst vill att jag ska bära runt på henne medan hon sover i min famn.. Men jag orkar bara ett litet tag.. Hon är ju så tung!
Men nu sover hon i sängen och kramas med Sixten!



Snorigt värre var det här! Patrik gick precis till AMS på möte! Han är inte snorig men han har "lite ont i halsen"... Men jag tvingade honom att gå ändå! och jag ska gå till BUP och prata med Solveig idag! Och i morgon ska jag ju eg till Kärnan och bvc på föräldraträff! men jag vet inte om det är så bra när vi båda är förkylda...

Men till Solveig måste jag gå! Jag känner att jag behöver det!
Nu ska jag göra i ordning lite vatten åt Tindra!
BYE 4-now!

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj oj.. :( hoppas ni kryar på er snart!! kraaam!

2008-02-25 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0