Sömnlös i Norrtälje.. igen!

Gaah! jag fattar inte varför jag inte kan sova!?!? Jag går upp någolunda tidigt (Runt 8) men ändå, även fast jag är skit trött, så kan jag inte sova! Det lixom pirrar i hela kroppen och jag kan inte ligga still.. Jag får typ som panikkännsla..
Såå jobbigt....

Och ont i halsen har jag oxå.... Och lite hosta... Och snorigt.. Men det är bättre nu än det var tidigare idag! Köpte Bafusin på apoteket, det hjälper litegrann!
Vi var på soc möte idag.. Vår nya kontakt är myyyyycket trevligare och det känns inte så ångestfyllt att gå dit längre!

Efter det så gick vi och hälsade på Robin! Det var kul! Han vart nog lite kär i Tindra! hehe! Han sällskapade med oss ner på stan, han skulle köpa en ny peircing till läppen som han kompis hade gjort på honom och satt  en stav istället för en ring! Förvånad Konstigt.. jaja.. han köpte iaf en ring!
Sen skulle han gymma på sjukhuset, så vi fick sällskap en bit till!

Jag och Tindra lade oss och sov en stund.. Mådde pyton och hade ont i hela kroppen! + att jag var skit trött eftersom jag sov typ.. 4 timmar igår natt... sov ca 1 timma nu på dagen med Tindra.
Sen var det bus på henne (Efter maten såklart!  ) och hon skrattade och lät! haha! Hon har kommit på hur man "bubblar" med dreggel! hihi! Så värsta super sött!

I morgon (Idag) ska jag mysa med mamma! hehe! Hon ska bjuda på middag och sen ska vi kolla på melodifestivalen! Kommer bli kul!

Ne nu får det sluta pirra så jag kan sova... Har fått lock för båda öronen oxå.. *Typiskt..* Ska kanske prova att kissa.. *Hmmm..*
Aja...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe försvinner locket i öronen om man kissar ;-)

2008-02-23 @ 23:20:32
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0