Svar till ÖÖhm:

Svar till ÖÖhm´s kommentar i förra inlägget:
Jag har aldrig haft barn förut, och jag vet inte vad man ska göra med ett sjukt barn! Därav att jag gick till det ställe där jag trode de kunde hjälpa mig! Och jag tycker att om man är barnmorska (Eller har varit!) så borde man åtminstone veta LITE om barn och deras sjukdomar! Speciellt i sånt här fall med förkylning som är så vanligt! Dessutom hade jag ingen aning om vart barnmottagningen låg någonstans så jag gick till informationen och blev hänvisad till den här sjuksyrran!

Och ang jeansen och anorexi.. Ett skämt!! Jag menade att jag själv var fet!  ta det eller låt bli att läs!

Och man får vara arg när man är sjuk!

Kommentarer
Postat av: ÖÖhm..

Tack för ditt svar!

2008-02-27 @ 14:46:15
Postat av: maria

Förstår precis hur de e... å sen att vissa ska lägga sig i gör inte saken bättre... Hoppas lilla Tindra blir bättre snart! Kram Maria å Elias

2008-02-28 @ 08:37:42
URL: http://mylife2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0