Torsdag 21 Feb 2008. (hade ingen annan bra rubrik! ;) )

Det har vart många tankar sedan sist.. Många om både framtiden, det förflutna och även nutid.

Några kanske vet att jag och Patrik hade ett ganska så stort bråk. Men det har löst sig nu och han har tagit till sig och lyssnat på det jag hade att säga! Så jag hoppas att han ändrar sig och håller sig till det längre än ett par veckor!
Just nu så har vi bestämt att han spelar mellan 20.00-23.00 OM han söker minst 3 jobb om dagen och umgås med mig och Tindra!
Och det har han gjort! Han ha t.o.m skippat att spela ett par dagar! Helt! Glad

Igår fick vi Norrtäljetidningen hem till oss! och när jag läste jobbannonserna för att kolla oim det fanns något till patrik att söka så fick jag syn på en "ljusprick" i ögonvrån! Den gled sakta framåt och sedan nedåt och gick "genom" en av annonserna där dom sökte montörer!
Jag såg det som ett tecken! Men Patrik tycker att jag är knäpp och ser saker!
Men det måste ju vara ett tecken? Eller hur?

OOH! Förvånad Jag måste vara dum i huvudet!! Jag plockade just fram tidningen igen och lade den här brevid med annonsen upp så att Patrik inte skulle glömma att söka! Och jag såg det igen! Exakt samma sak!! Förvånad
Shit nu är jag rädd på riktigt!!


Men vi har fortfarande stunder då vi går varandra  på nerverna eftersom vi aldrig är ifrån varandra! Vi hinner lixom inte sakna varandra och det känns lite som att man är mer som.. Jag vet inte, typ, "Bigbrother deltagare" än ett sambo par! haha!

Det har eg inte hänt så mkt.. Jag och Tindra har börjat på Kärnan nu. Första dagen i tisdags och det var jätte bra! Vi trivdes bra med dom i gruppen och Tindra skötte sig bra! Den andra nya mamma som började samtidigt hade en dotter som var född 27 Okt (tror jag det var!), så hon vara bara några veckor äldre än Tindra! Glad Kul om hon får en kompis!

Jag har irriterat mig mer på min pappa oxå.. Han är ju störd.. Orkar verkligen inte med honom oxå nu! Jag är snäll och kommer förbi honom så ofta jag kan på jobbet för att han ska få hälsa på Tindra och så behandlar han mig som skit!
Tror han på allvar att jag kommer hälsa på oftare och dessutom låta honom sitta barnvakt när han behandlar mig som om jag inte fanns!?!?! Idiot säger jag bara.... Åååhhh!!! Skrikandes

Mår lite dåligt idag.. Undrar om det är nåt på G.... Hoppas det inte är influensan bara.. Det kommer och går....
Nej, nu ska jag äta lite medan Tindra sover!
BYE!


Är hon inte bedårande? Flört

Kommentarer
Postat av: Bosse

Jo, det är hon. Bedårande altså. :)

2008-02-22 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0