Varmt igen?

Igår var vi hemma hos Tindras mormor! hela dagen! Även fast hon inte var hemma! hihi! Jag behövde låna en telefon och ringa lite samtal och sen skulle jag och Nicke gå på promenad till kyrkogården!
Och Patrik (Hör och häpna!) var ute och sökte jobb!! Förvånad Så när han var klar kom han oxå förbi och så gick vi alla till Farfar! och efter det gick vi till Flygis för de behövde handla, Nicke och Johanna altså! Vi var bara där för att vi saknar Flygis! hehe!

Sen var vi kvar hos mamma tills hon kom hem så hon fick träffa Tindra lite oxå! Hon är ju världens bästa mamma och mormor! Så då måste hon ju få träffa TinTin! Vi gick därifrån vi 7 tiden på kvällen!

Hemma på kvällen, när TinTin somnat så satte jag igång med att pyssla igen! Den här gången gjorde jag gratulationskort!










Vart lite sent att sova.. lade mig vid halv 1... Men fina vart dom!

Tindra sov bra i natt! vaknade vid halv 6 som vanligt och åt 150 (!!!) ml och igen sen vid halv 8 och åt 150 ml till!!!
Sen låg hon och pratade och skrattade i sin säng och jag somnade! haha! Vaknade av att det ringde på dörren och tänkte: "ååh nej, dumma försäljare igen.."
men så kom jag på att jag hade ringt RB igår och att det kunde vara dom! och det var det!

Dom kollade värmen på elementen och insåg att "oj, det här elementet är kallt" NEHE?!?!?! jag har ju sagt det flera gånger förut när jag ringt.. "Elementena är kalla".... men elementet i sovrummet var trasigt och det var därför det var så kallt där så dom fixade det! Så nu får vi hoppas att det blir varmare där inne så vi kan ge tillbaka elementet till Patriks pappa!

Idag ska vi på föräldraträff nere på bvc! Får se om patrik vill gå med... han är sur för att elementgubbarna kom och väckte honom.. ja det var antingen dom eller jag! Jag är så less på att han sover hela dagarna!!
Nu ligger han på soffan och sover.. Latmasken... Jag ska gå och sparka lite på honom...
Och äta lite....
BYE 4 now! Kyss

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilka fina kort!!!!!!

2008-02-12 @ 19:04:02
Postat av: marie

vilka otroligt fina kort :)

2008-02-12 @ 20:29:19
URL: http://komoetmig.blogg.se
Postat av: Kim

hata killar som bara sover!

2008-02-13 @ 11:33:02
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Anonym

Super fina kort!

2008-02-22 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0