Detta har du missat! ;-)

Vart inge Rida i förrgår.. Ledsen Vart så sent och jag hatar att stressa!
Så vi gick till Ronja istället! Hon skulle klippa mig, me ndet vart inget klippande heller för när vi fikat klart var klockan massor! *Typiskt*
Men hon skulle klippa mig i veckan nån dag, funderar på å fråga om hon har tid i morgon!?!

Igår var jag och Patrik ner på stan! Vi mötte upp Henke och gick till Dejvan och käkade lunch! Åt lasange! Jätte gott! Och Tindra, min stora lilla tjej, fick sitta själv i barnstol!! Pallade upp med overallen och filten och annat så hon inte skulle tippa åt sidorna och så satt hon där! Super glad och lekte med sin dreggel handduk och nappen! hihi! Nästan så man inte ville ta henne därifrån! Räcka ut tungan
Efter stan gick vi upp till Knutby Torg och gick in å Blomsterlandet och köpte en Fredskalla...


bild: www.odla.nu


och en Klättersparris...


Bild: www.odla.nu


Jätte fina blommor! hihi! Och en fin svart kruka som vi satte fredskallan i, som matchar i vardagsrummet! Klättersparrisen fick stå i köket i en kruka jag fick av farmor när jag fyllde 20! Fast då var det rosor i den, som är ute på altanen nu! *Gröna fingrar* haha!

Sen gick vi till Willy:s och handlade! Då ville inte Tindra ligga i vagnen mer! Så jag tog upp henne och bar henne! Spännande! Hon gillade att titta på allt men gillade inte att stå still så det vart att snabb-handla! hehe!

Hon vart ledsen när vi gick hemmåt igen för det var inge kul i vagnen! och mitt i allt började det regna Förvånad så vi var tvugna att stanna och sätta på regnskyddet och då vaknade Tindra till (hon hade precis somnat!) och började skrika igen! och när vi fåctt på skyddet och gick ut från under tak, där vi var, så slutade det regna!! *Grrrr* Så hon skrek igen och var ledsen... Helt i onödan!

Hon var vaken mycket igår... Men ändå sov hon dåligt i natt stackarn.. Hon hade ont i magen, bajs på G.... Så hon vaknade med 2-3 tim. mellanrum under hela natten....
Tror bajset kom vid 6 tiden men det märkte inte jag... Generad Så när jag tog upp henne för jag var trött på hennes gnäll skämdes jag för att jag inte kollat blöjan... Generad Dumma mamma....
Men med ny blöja och lite mat så vart hon glad sen igen! Både Tindra och mamma!
 

Var på BUP igen idag! Solverig sa att min hypokondri hänger ihop med hur jag mår psykiskt! Förvånad Så mina "sjudomar" är egentligen kännslor!! Coolt! hehe! Och jag fick göra avslappningasövningen igen och "spränga" de negativa känslorna!
Och så pratade vi om Tindra och känslorna runt det! Det känns mycket bättre nu!
Patrik var med Tindra i parken och gick medan jag var på Bup! Sen var vi en sväng på stan! Igen! Köpte en fin tröja till Tindra, stl:62 för bara 30 kr!!

Nu ska jag kolla på tv! Patrik gymmar och Tindra somnar snart i soffan efter en massa bus!!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0