Hoff, Bup, Tarzan och Bio!

Nu är han borta... Det var fint alltsamma... Lite synd bara att han fick ligga på det kalla hårda golvet.. Men han somnade in med huvudet i mitt knä och jag låg lutad över honom och klappade honom lungt över huvdet medan han försvann.. de hade även tända ljus och nedsläckt belysning...
Man kände nästan hur hans ande lämnade hans kropp...
det var en jobbig stund och tog hårdare på mig än jag trode det skulle göra...

Andreas var med oxå.. han ville eg inte vara med under själva insomningen, men ångrade sig i sista stund och var med och strök honom över ryggen.... Han var så ledsen..
Han och Hoff var som bästa kompisar!
Han var den enda i den där familjen som behandlade honom som hund och inte som en bebis... Och därför kom de så bra överrens...
Han sa att hade han haft tid och ork så skulle han ha tagit Hoffa själv, men nu har han ju inte det..

Men nu har han somnat in... Saknad av många trots allt...Gråter


R.I.P Hoff... 11/01-08

Var på BUP igår me! Jag var jätte nervös innan, men allt släppte när jag träffade Solveig.. Hon var lätt att prata med och allt nästan bara for ur mig efter ett tag!!
Hon gav mig lite "läxa" till nästa gång, eller ja, till framtiden!
Ska dit igen på torsdag!

Och Tarzan har börjat halta igen... Fundersam Första gången i förrgår och jag minns inte hur man skulle göra.. Men när jag rätade ut benet så verkade det fixa sig självt för han slutade halta igen.. men igår så haltade han igen! Och då hjälpte det inte att bara räta ut benet, eller jo lite, för han gick inte på benet ens innan, nu gick han på det men haltade... *Suck* Ledsen
Idag haltar han men går mycket bättre på det!
Jag ska känna mig för sen och se om jag ev. minns hur man skulle göra! Jag vet att jag skulle räta ut benet och "knäcka till" knäskålen...
Men minns inte vart den satt! haha!

Tindra vaknade och var lite kinkig idag! Skrattade en stund men satt mest bara och stirrade och dreglade! Hon ville sitta själv så jag bullade upp täcket och hennes filt runt henne och så fick hon sitta och stirra ett tag!

Men annars så har hon vart mycket vaken och glad för det mesta idag! Trevligt! Hon ska vara hos Mormor ett par timmar idag för jag och Patrik ska gå på Bio!
Vi ska se den nya National Tresure filmen!
Och (Hör och häpna!) det var Patrik´s förslag!! Förvånad

Solveig (Psykologen) sa att det var ett jätte bra förslag, så att vi får lite tid för oss själva! Kanske kan det hälpa lite så vi slutar gräla! Åtminstone inte varenda dag iaf!

Men det kommer nog gå bra, med Tindra hos mormor! För hon är på bra hummör idag! Tindra altså! hehe!
Och det är ju bara några timmar!

Så nu måste jag ju klä på mig lite "finkläder" (Kläder som inte luktar kräckel! haha!) inför Bion! Jag t.o.m badade igår! haha!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

kom å fria då ;)

2008-01-16 @ 22:31:57
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0