Lista!

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag?  ja
Varit medvetslös? ja, nån sekund bara
Hånglat med någon riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 75 pers? vet ej! 
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? nej
Gjort något dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Blivit full på ett släktkalas? nej det tror jag inte
Varit full i skolan? nej
Blivit portad ifrån en krog? nej
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Slagit sönder en tv? nej
Önskat att du var av det motsatta könet? ja
Varit gravid? ja
Fått barn? ja
Överdoserat? nej
Åkt ambulans? ja
Gjort något olagligt?  ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? ja
Kissat ner dig av skratt? ja hehe!

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Tindra!
Såg dig gråta? Kudden
Du gick på bio med? Patrik
Du gick på stan med? Patrik och Tindra

Skällde på dig? Minns inte... Patrik? Mamma? haha!
Skickade ett e-mail? facebook

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän? Ja.
Tar du droger? Nej!
Vad är du mest rädd för? Döden
Vilka kläder sover du i? Bh och trosor eller bara trosor
Vart vill du gifta dig? I Rådan! ;) (Rådhuset altså!)
Vad hatar du verkligen? Mina fobier...
Varit kär? ja
Är du ett hälsofreak? nej
Är du ensam nu? nej
Vill du gifta dig? ja.
Vill du ha barn? Har ett men vill ha ett till, ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja.
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? nej
Sjungit? ja
Velat säga till någon att du älskar den? ja
Träffat någon ny? nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? ja
Kysst någon? ja

HAR JAG
Digitalkamera? ja
Telefon på rummet? nej men mobil.
Mobil? ja
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Tar du receptbelagda mediciner? nepp, bara alvedon! ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

"Kissat ner dig av skratt? ja hehe!" Var ju typiskt att allt superkul på typ AFV skulle visas när man precis kommit hem från förlossningen, haha, jag vet inte hur många gånger jag skällde på Nisse att han inte skulle få mig å skratta!

2008-01-31 @ 14:13:58
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0