Mama, shopping shopping!

Igår var det snöstorm!! typ.. hehe! Ja det snöade och blåste iaf!
Men jag skulle ut! Ner på stan och köpa baby gym! Räcka ut tungan De hade REA på babyproffsen och det var så sött! Oskyldig hehe!

Packade in Tindra i vagnen, trött som en liten sömngångare var hon, hon sov t.o.m när jag klädde på henne! hihi! Och gick till bussen, vid Lommarskolan så att den inte skulle åka ifrån mig igen! *Bussjävel...*
Det var snorhalt ute! Så bussen typ slirade i kurvorna! Förvånad Var jätte läskigt! Men det var en bra chaufför, han tog det lungt och hade bra kontroll på sin buss!

Gick till glasmästeriet först! de håller på att göra om där så jag ville se hur långt dom kommit! det kommer bli snyggt! Pratade med pappa och Andreas lite sen skulle dom hem, för dom slutade!
Sen började det ju självklart snöa super mycket! men jag hade inte så långt att gå som tur var! Köpte det fina babygymmet! men när jag var där då fick jag syn på ett annat för samma pris, och hade lite svårt att välja! men det här var färggladare så jag tog det!

Sen gick jag till Kappahl! de har halva priset på Rea-priset! men det enda jag köpte på rea var ett par HelloKitty Trosor till mig! haha! Köpte 4 st pyjamaser! de kostade mellan 79-149 kr, men jag köpte bara för 79-89 kr!
4 pyllijamaser i storlekarna 56-62! Fina fina, med nasse, nallebjörnar och spöken på!

Sen vart jag ju tvungen att åka upp och hälsa på henke på Expert oxå! jag bjöd honom hem till oss på lördag, på typ lite middag och film! Glad

När vi kom hem (Vi gick i den jobbiga snön och Tindra var ledsen!! *Pust*) packade jag upp både bebis och gym! och när jag lade henne under gymmet så såg hon ut
såhär:



Himlars vad kul hon hade!!
Hon skrattade och pratade som en galning! hihi! Min söta lilla tjej!
Jag tror vi busade och lekte hela dagen igår! Förvånad
Morgon: Mobilen och lek i mitt knä!
Förmiddag: babysittern och prassel-geting-boken + bollen!
Eftermiddag: Vagnen=sov..
Kväll: Baby gym, babysitter + leksaker och lek i mitt knä!!
Mysigt!

Och inte ville hon sova igår heller! hehe! Lade henne vid 22.30 men hon ville inte sova! hon spottade ut nappen i protest och skrek! Men somnade tillslut, efter nån timma eller så..
Och sen kunde inte vi heller sova.. Både jag och patrik låg vakna.. Somnade kanske vid halv 3 i natt och patrik ännu senare..
Och Tindra vaknade vid 6-halv7 som vanlig och ville äta... Sen somnade hon om och vaknade igen vid 10... så mycket sömn har det inte blivit... Inte för mig iaf..
Men men.. Får lägga mig tidigt i dag!

Har beställt foton! 40 bilder för 0:- + frakt (35 på Tindra! Så nu måste jag köpa ett fotoalbum! Men det tar vi sen...
Idag ska jag in till Sthlm och hämta/köpa en hoppgunga till Tindra som jag hittade på Blocket! En rosa/lila! hihi! 50 kr bara!
Men jag måste ju åka en bit å hämta den..
men som tur är (Eller ja, tur och tur..) så har mamma ont i ryggen och är hemma från jobbet! Så jag får låna hennes busskort!

Nej nu ska jag käka lite sen ska jag ringa henne med gungan!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

hon kommer nog bli en riktig gymmare! ;) söt bild.

ååh, fin i tröja från mig. :p

2008-01-23 @ 13:40:14
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0