Mammafika och höjd hyra!

Vi fick hyresavin idag.. de jävlarna har höjt hyran med 100 kr!!
Nu betalar vi altså 4919 kr för 64 kvadratmeter, fula trasiga tapeter, iskalla golv och dålig kundkontakt...
*GREAT!!!*
I morgon eller på måndag ska jag ringa och säga att vi måste hitta en ny lägenhet, snabbt, för vi har inte råd att bo kvar här.. Hoppas dom har en 3:a att berbjuda för inte allt så mkt..
En 3:a för samma pris är skillnad.. men det här... Fy tusan...

Var ner på stan och "fikade" med Sandra och Heli och deras bebisar! Så stora dom var! hihi! bebisarna altså! haha! och söta!
Och Tindra skötte sig exemplariskt! Hon vart lite rädd när de andra bebisarna skrek och pratade, men annars så var hon snäll! Min plutta!
Sällskapade med Sandra hem en bit sen och Tindra somnade!

När vi kom hem busade vi ett litet tag innan hon blev trött igen!! Förvånad men hon sov kanske bara en halvtimma sen vaknade hon och var JÄTTE HUNGRIG!!! Även fast hon ätit massor typ max en timma innan! Hon gallskrek så jag trode hon skulle kvävas, men när hon ätit var hon super glad och skrattade igen! haha!
Knäppa bebis...

Hon hade lite ont i magen nu på kvällen oxå... Hon fick lite vatten, det vart bättre, pruttade lite och sen somnade hon IGEN!!
klockan var typ 8... och så vaknade hon igen vid 9... Typiskt.. hon som brukar sova vid 22.00 - 22.30....

Nu är klockan 23.18 och hon fick precis mat och ska snart lägga sig!
Patrik bär runt henne i bärselet.. fast jag tycker att det hade vart bättre att bara byta blöja och lägga henne i sängen.. Annars blir hon ju aldrig trött...
men men.. han lär sig med tiden! Hoppas jag! Fundersam

Fast nu sa jag det.. hehe!
Så nu är han och byter blöja på henne... Räcka ut tungan

Jag är jätte trött!! ZzZzZZzZz... vi ska kolla på film nu.. men jag kommer nog somna! haha! vart sent igår.. Patrik "hittade" ett nytt spel åt mig igår som var värsta roligt! Och *POFF* så var klockan halv 2 på natten!! Förvånad
Och när jag lagt mig hade jag svårt att somna... Så jag somnade väl inte förrän vid halv 3 tiden...
Men men...

På lördag ska vi till min morbror och fira hans födelsedag! Då ska vi ev. även åka förbi och hämta hoppgungan jag ska köpa till TinTin!
En Lila med rosa sömmar! hihi!


50 kr bara! begagnad iof! men den var så cool!
Nån som ser vad det är för upphägning på den? För det gör inte jag... Fot i munnnen

Nu ligger TinTin i sin säng.. Lite trött! men gnäller ändå när hon tappar nappen! Så jätte trött är hon inte, men hon kommer iaf somna nu!
*Skönt*

ne nu ska jag kissa (Intressant att veta va?) och sen ska jag nog kolla på film.. om jag inte somnar...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

jag kommer ej ihåg vad det heter, haha.

ska du börja gymma? hehe!

2008-01-25 @ 11:30:36
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Ida

Vi betalar 4899:- för en 3a på 78 kvm och vi har kakel i badrum, spishäll och nya tapeter i sovrummen och hela lägenheten är fräsch! Dessutom bor vi med 5 minuters gångavstånd från självaste centrum! Vilken skillnad. Tror hoppgungor brukar ha en "klämma" som man ska ha i överkanten på dörrlisten ju tyngre man är desto mer kläms den åt, förstår du?

2008-01-25 @ 13:49:09
Postat av: sandra

Vi betalar 6816:- för våran 3:a.. och då har vi ingen parkering eller nånting :( jävla dyrt här på RB! ser ut som en sån man skruvar upp i taket skulle jag tro.. ser exakt ut som en sån min lillebror hade :) ( han är 12 nu ) fast den var ljusblå med mörkblå ränder på!

2008-01-25 @ 22:38:49
Postat av: maria

våran hoppis satt man i en krok i taket som man sen hängde upp den i...

2008-01-26 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0