Nattbajsare!

Visst 17 skulle hon krångla i natt igen...Skrikandes Nu kom det mer bajs vid 6-7 tiden igen! Hoppas hon inte gör det till nån vana att bajsa på natten, för då får varken hon eller jag sova ordentligt framöver!
eller ja, hon sover ju på dagarna iof...
Men det verkar vara mer än bara bajs, för hon är så orolig på nåt vis och i morse verkade hon ha ont eller känna obehag...

Kanske som någon skrev i en kommentar ; Växtvärk?

Tänder tror jag inte för jag har försökt klia på hennes tandkött och det verkade inte hjälpa eller lugna henne....

*Gäsp* kl 11.15 ska vi vara på socialkontoret.... Jag är så trött så jag skulle helst skippa det.. Men det är ju viktigt! Så jag måste....
Snöar gör det oxå ute nu.. Blöt snö....
Var väl därför det var så mörkt ute i natt....

Åh jag måste fråga:
Mamma? Vill/kan/orkar du vara barnvakt på fredag? Vi vill gärna gå på bio (igen)! Den börjar halv -9 i så fall så det blir lite sent! hehe! Sms:a eller ring! hihi! PUSS!!Kyss

Min mamma är världens snällaste och bästaste!! Jag önskar att alla kunde ha en sån mamma som jag har!
Min mamma och jag har en väldigt bra kontakt! Tycker jag iaf!
Mot vad vi hade förut.. Då jag skämdes så eftersom jag vart mobbad i skolan och trode att hon skulle tycka illa om mig om jag berättade.. Eller skämmas för mig...
Men nu vet jag ju att det skulle hon inte gjort!
Tack mamma för att du är så bäst!! Älskar dig över allt i världen (Förutom Tindra då! hehe!)


Hihihi!


Nu ska jag fixa lite frulle (frukost för er som inte förstod!) och klä på mig lite varma kläder!!
BYE 4 now!

Kommentarer
Postat av: maria

magknip?? köp miniform droppar på apoteket så kan de gå över.. :)

2008-01-30 @ 22:15:01
URL: http://mylife2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0