Pjuklarvens pappa är ett s....

Igår gick jag och Tindra hem till mormor för att dricka Te och prata! det var mysigt trots at det var storm när vi gick dit! Man fick gå långsamt där det var halt för annars blåstes man omkull!
Gick inte därifrån förrän vid halv 10 på kvällen och då var Tindra trött....
Så hon gnällde hela vägen hem...

Och när jag kom hem vände hummöret direkt...
Jag kom inte fram med vatgnen i hallen för kartongen till bärselet låg ivägen och jag Patrik tt flytta det. "Jaha, Vänta då.." fick jag till svar.. han satt och spelade...
Men när han var klar hade jag redan kört över kartongen och klätt av både mig och Tindra som skrek!!

Och varje gång jag bad om något fick jag: "Vänta"... Till svar!

Har fan prioriterar människan!?!?!

Han har att välja mellan: "Sin dotter och flickvän" eller "spelet!" och han väljer spelet...
Ja då vette fan om jag pallar att vara tillsammans med honom längre...

Han är precis som min pappa..
Och jag är precis som min mamma.. Som lämnade min pappa....

Och inte nog med det så ställde han sig och lagade mat! Till sig själv! Utan att fråga om jag ville ha!!
För han "antog" bara att jag ätit hos mamma!
Hade jag ätit hos mamma så hade jag skickat ett sms om det, som jag alltid gör!

Altså jag vet inte hur länge till jag orkar....
Just nu känns det som att det bara är för Tindras skull...


Nej nu skriker Tindra igen.. Jag antar att han somnat med henne skrikande brevid sig.. jo förresten.. klockan är 14.00 och han har inte klivit ur sängen ännu!!

Bye..

Kommentarer
Postat av: Kim

gumman, det där låter inge bra! =/ älskar du honom eller är du "kär i kärleken"? ibland undrar man verkligen vad man ska ha dom till.

man kan ställa dom mot väggen tusentals gånger men ändå blir det ingen skillnad, å då kanske man gör rätt i att lämna dom? kanske inte föralltid, men för ett tag. kan du inte rymma hem till din mamma i en vecka eller två? då kanske han fattar vinken.

KRAM!

2008-01-06 @ 18:38:33
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0