Prassel och bus! ^^,

Idag har detta hänt:
Vaknade - dåligt hummör
Busade med TinTin - Bättre hummör!
TinTin skrattar och busar - Super bra hummör!
Patrik "vaknar" - Hummör sjunker...
Patrik gnäller om mycket tvätt - Hummör lååågt....
Patrik går ut i tvättstugan - Hummör ökar!
Tindra somnar - Ensam... Spelar lite Sims 2...
Tindra vaknar - Glad!
Tindra och jag "pratar" - Super glad!
Får brev från Posten, har nåt att hämta ut!?!? - Fundersam och nyfiken
Tjatade på Patrik att gå med ner på stan och hämta - Hoppfull!
Patrik sa "nej, jag orkar inte" - ledsen... Ledsen
Jag sa "Jag går med på att Döpa Tindra.. För jag vill inte gifta mig!" - *Moahaha* känner mig lite elak på ett busigt sätt!
Patrik vart ledsen - Dåligt samvete...
Förklarade att jag inte vill gifta mig för att... Hade ingen anledning jag kunde förklara med.... (Sa bara för att nångång ska komma till skott med saken, annars gör jag det!! ) - Såg finnurlig ut och kände mig busig!
Jag tjatade på att han skulle gå med på stan, han sa ja! - Glad!

Det som jag hade fått var från Go´Boken! Jag har ju sagt åt dom att jag inte vill ha mer! Redan efter första paketet! Men varje gång skickar dom ändå och varje gång dom skickar så är det något bra! haha! Fast det kostar typ mellan 150-200 kr!! Förvånad

Nu fick TinTin 2 st leksaker! En mjuk tygbok i form av en geting med prassliga vingar! Och en uppblåsbar boll med tyg och prassliga "handtag" på!
De tyckte Tindra var skit kul och satt hela tiden och försökte ta tag i dom och stoppa i munnen!
Hon klarade av det ibland och vart sur när det inte gick! hehe!

Hon t.o.m tittade på mig i "panik" en gång när det inte gick som hon ville, som om hon sa: "men hjälp mig att få tag i den då mamma" hahaha!
Var ju tvungen att filma henne då ju oxå! hihi!

Sen när jag skulle lägga henne så låg hon, helt ensam i dunklet i sin säng, och pratade! haha!
Jag satt i vardagsrummet med dörren öppen och hörde: "aoow aoow woah" "aaah aah wooaah" hihi! Så söt hon är min lilla snutta!
Men efter ett tag började det låta: "aoooow" .............. "aooow"............................... "aoow" ................................... ........................... "aow".........
Man hörde att hon blev tröttare och tröttare! hihi!
Så patrik fick gå in och lägga henne på mage så hon kunde somna! hihi!

Nu är klockan massor och jag borde sova! Så jag ska "bara" sen ska jag sova haha!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

okej, undrar om det var mirella eller sandra som skrev? *funderar*

söt bebis du har. :)

2008-01-22 @ 11:35:29
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Kim

hämtade mitt pass bara.

2008-01-23 @ 00:54:33
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0