Saknat pappa?

Tindra vaknade halvglad idag.. Skrattade lite, grät lite, skrattade lite och grät lite till...
Sen när jag ringde Patrik och frågade när han skulle komma hem och satte på högtalaren på telefonen så Tindra skulle höra, vart hon alldeles tyst och tittade sött på telefonen! hihi!

Sen var hon ledsen hela tiden... Hon somnade en stund när jag lade henne i Patriks morgonrock! hihi! och sen satt hon en liten stund framför Tv´n i babysittern... Men annars så var det bara gråt och skrik... Ledsen

Jag satte på Andrea Bocelli (Underbar röst!Oskyldig) på datan, ganska högt, och gick med hene i famnen fram och tillbaka en stund och då somnade hon igen! Då lade jag henne i morgonrocken igen! Den är riktgt mysig! hehe! Jag brukar sno den ibland... *Shhh*

Sen kom äntligen Patrik hem!! Han tog Tindra och hon slutade skrika nästan på en gång! Hon hade nog saknat pappa! Glad
Nu har han matat henne 2 ggr och dom har somnat båda två, Tindra på Patriks mage, i soffan!
Sötnosar! hihi! Dom saknade nog varandra!

Själv ska jag ta ett varmt bad för det är iskallt här hemma igen!
J*a Roslagsbostäder!!
Ne... Nu ska jag kolla badvattnet!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0