Skrattar och gråter!

TinTin skrattade idag! "Ha ha ha" lät det! hihi! Men det lät mest som hon andades ut med ljud.. haha! Dålig förklaring kanske, men det var ungefär så!

Vi har badat idag me!
Jag och Tindra badade igår, i tvättnings-syfte! Men idag badade vi alla 3, för skojs skull!
Patrik har ju bara fått bada med Tindra en gång, i ca 3 sek för hon var grinig! hehe!
Det gick väl sådär.. Hon var lite kinkig idag me! hehe! Men vi fick bada liiite längre den här gången!

Nu har hon jätte svårt att sova! Som i natt, då hon vaknade hela tiden! Men det var väl för ont i magen antagligen.. Eller?
Men nu så gnäller hon hela tiden och kan inte somna ordentligt... Vi lade henne vid 21.30 och inte förrän nu, 23.45 har det vart tyst en längre stund!
Jag har bytt blöja, tempat (Ingen feber, 37,1 grader som vanligt) och hon har ätit 2 ggr.... Jag vet inte alls vad det kan vara.. Bara hon inte håller på hela natten igen...

Då väcker jag Patrik så han får hjälpa till för jag pallar inte en sån natt till.... Ska upp till familjerätten i morgon bitti oxå oxå skriva på faderskaspintygs-grejjen oxå... kommer ju se ut som en j*a knarkare och så tar dom Tindra ifrån oss!! Förvånad

Lite jobbigt att hon inte hade feber... För då vet jag inte vad det är.. Hade hon haft feber hade jag haft en förklaring....

TIPS??

Ne nu ska jag gå och lägga mig! *Gäsp*
BYE again!

397365-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0