Suck.. Killar....

Nu j*ar får det vara nog!
Nu vart han sur för att jag tjatar om jobb och inte vill ha sex!! och när jag bad honom göra mat till Tindra vart han sur utan aldedning och slängde i ersättningen i hennes flaska så det skvätte över hela köket!!!!
HALLÅ!?!?!
Det är din dotter oxå, ditt lilla... *Grrr*
Åhh varför är killar så IQ befriade?

Så nu har jag satt mig här med hörlurarna på och jag skiter i Tindra (Nej det gör jag inte, jag håller ett öga på henne..) så han får känna hur det känns för mig när han sitter här med hörlurar och skiter i att hon gråter och att jag gråter och sliter arslet av mig för att Tindra ska må bra!

Mig själv bryr jag inte om! Jag hinner inte!
Och han vill ha sex.. Fy satan.. jag får inte ens vara ensam i 3 sek eller sätta mig ner och äta i fred ens... Inte f*n orkar man, och han tar ju inga initiativ och tar hand om Tindra.. Nej han äter ju!!
Jag vill bara ligga i minn säng på kvällarna, ha mitt space, krama om mitt täcke i lugn och ro och får känna mig "som mig själv" ett tag..
Bara vara Therese.. Inte Mamma eller flickvän...

Och han undrar varför jag måste prata med psykolog.. *Suck* han skulle bara veta hur det är att för jämnan vara tömd på energi för att man ammar, yr och virrig av samma anledning, oroad för ekonomin (mitt största bekymmer och orosmån), trött för att man MAX sover 3-4 timmar på raken per natt, om man har TUR!
Inte f*n går han upp och matar henne mitt i natten eller byter blöja...
Nej han är ju trött.. Stackars lilla inkompitenta kille...

I morgon ska jag ut till Kim och rida igen! Ska bli skönt att komma ifrån lite! Men kommer nog sakna TinTin massor!!
Patrik ska både tvätta och ha Tindra i morgon då! Ska vi slå vad om att det inte blir någon tvätt?? jag sa att han kan ta med sig Tindra i bilstolen eller i bärselet.. Får se hur det går.. Ska bli spännande...

Jag hoppas verkligen att han snart förstår hur jag har det...
nu har han fått gå in till Tindra några gånger, hon ligger i sin säng och skriker när hon tappar nappen... jag kan svära på att han är grinig på mig för att jag bara sitter här...
men då får han veta hur det känns för mig..

Han har ingen aning om hur man ska göra för att hon ska sluta skrika.. jag behöver bara gå MAX 2 ggr till henne... han har vart in flera gånger och t.o.m försökt bära henne tror jag...
Bara för att han aldrig umgås med henne så som jag gör! Varje gång jag ber honom ta henne, om jag vill ta ett bad eller nåt t.e.x, så försöker han bara få henne att somna så han kan göra "sitt"...
Det betyder att hon är vaken hela tiden när jag "har" henne.. Visst är det mysigt! Men inte JÄMT! Jag vill oxå göra "mitt" ibland...

men men.. Sånt är väl livet när man är mamma...

Idag har vi vart på promenad runt Nordrona med mamma och Bosse! var jätte mysigt i solen! hihi! fast Tindra vart hungrig så vi fick stanna för "picknik" en stund! var mysigt att sitta där i solen på en sten och amma! Kände mig lite som en "grottkvinna" hahahaha!

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig.. Vart inte så mkt sömn i natt, Tindra bajsade i morse och sov oroligt i natt...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

fattar han inte nån gång? =/

2008-01-20 @ 23:02:52
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Kim

var det du som skrev kommentaren "gammal medryttare"? :)

2008-01-21 @ 12:01:12
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Bosse

En grymt bra blogg! Patrik borde också läsa den! Samtidigt tror jag ni måste fördela ansvaret tillsamans. Då menar jag att P inte bara ska göra saker när du vill, utan få ta hand om Tindra även när du vill göra det...

2008-01-21 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0