Dååålig lista!

Vilka känner du? Över 40 så är du social!!

[ ] Adam
[ ] Aida
[ ] Alice/Allis
[ ] Albin
[x] Amanda
[x] Angelica
[ ] Anna
[x] Cecilia
[ ] Daniella
[x] Daniel
[ ] Emelie
[x] Emil (Häst!)
[ ] Emma
[x] Fanny
[ ] Felicia
[ ] Felix
[ ] Filippa
[ ] Frida
[x] Hanna
[ ] Helga
[x] Ida
[ ] Jacob
[x] Jessica
[x] Jennifer
[x] Jenny/Jennie
[ ] Jesper
[ ] Joel
[ ] John
[ ] Josefine
[ ] Julia
[ ] Jörgen
[ ] Karin
[x] Katarina/Catarina
[ ] Klara/Clara
[x] Kristina/Christina
[ ] Lina
[x] Linda
[ ] Linn
[ ] Louise
[ ] Lisa
[ ] Lukas
[x] Malin
[ ] Matilda
[x] Marie
[x] Maria
[ ] Max
[x] Mikael
[x] Mimmi (Tyvär må jag säga...)
[ ] Måns
[ ] Moa
[ ] Nathalie
[X] Niklas (LILLEBROR jue!)
[ ] Ola
[ ] Sanna
[x] Sandra
[ ] Sebastian
[ ] Simon
[ ] Silvia
[ ] Sofia
[x] Samuel (Hatar det namnet... *Ryser*)
[ ] Sofie
[x] Tove/Tova
[x] Susanne/Susanna

24 st.. men bara för att jag "känner" dem så betyder det ju inte att jag är särskilt "social" med dem...
Jag har ju inga vänner.. Iaf inte här i "byhålan".. Snart flyttar jag!
Dessutom var det ju inte ända till ö!!

Dåååålig lista!!

Kommentarer
Postat av: Johan

jag då :(

2008-06-16 @ 16:23:09
Postat av: Johanna

Jag kände typ bara 15 och dom flesta var bara släkt eller gammla klasskamater jag inte umgås med XD Det fanns fyra på listan jag umgås med. Men det fanns ju för lite namn, man vet flera som inte var med.:P

2008-07-11 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0