Jaha vad nu å?

Jag nu var det ju väldigt länge sen jag skrev!
Men jag har inte haft lust eller tid till det!
Det har ju vart strålande väder och solsken!
Då sitter man väl inte inne och skriver blogg?
Eller? (Pernilla) hehe!

Jag saknar dig Pernilla! Jag får skrapa ihop några kr
och komma och hälsa på snart!
Vill ju träffa Tinette och hennes lilla oxå!

Jaha.. vad har hänt... Psykbryt på psykbryt varieras med glada och bekymmersfria stunder! Varför kan inte livet vara lätt någon gång? Jag tror nog aldrig att jag har vart lycklig i mer än 3 månader i sträck! I hela mitt liv!
Inte ens Tindras födsel kunde jag glädjas åt, för då dog farfar.. Sen gick det bara utför...

Jag har lagt ut bilder på * Bilddagboken * Om det är någon som är intresserad?
Där står det även lite vad jag gör om dagarna! För det är ju oxå en "dagbok" haha!
Måste ändra färg på länkarna..
Hur man nu gjorde det?
Vet ju inte vilken av alla "koder" som är läken! haha!

Om det finns någon snäll jäkel som känner för att fixa en ny design (Totalt ny!!)
till lilla mig så får ni gärna hojta till! ;)

Nej nu ska jag äta lite eller nåt.. Patrik kommer hem med mer hårfärg snart... Det blir svart underhår med slingor.. Eller bara slingor.. har inte bestämt än!
Sen får vi se om jag ska åka till stallet.. Marie red Nadja igår istället för mig.... Hon ska ju kanske ta henne på foder! Så jag får passaq på innan hon gör det! ;)

Aja.. BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blogga gör man när man går in för att svalka sig eller passar på när man måste gå på toa ;)



Kan kolla upp vart du ändrar länkfärgen på inläggen sen ikväll. Jag ska rida i spöregnet om inte min häst är halt!

2008-06-11 @ 16:33:49
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Amandah

Åh va snyggt håret kommer bli :DDå får du fota o lägga ut :D

2008-06-12 @ 14:09:46
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0