Bebisgnäll....

Måste bara få gnälla lite, för jag tycker synd om mig själv!

Tindra somnade som sagt 23,20 igår, jag själv somnade inte förrän 01.00 ungefär, lite innan kanske...
Men iaf...
Sen vaknade Tindra;  02.20 ,  04.10 ,  06.05  och till sist  07.55.... Sova? Vad är det?

Stackars lilla snuttan hade nog lite ont i magen.... Och det finns ju inte så mkt att göra då.... Men hon fik lite mat, snuttade mest, tog väl nån klunk sådär....
Nu har jag kokat lite vatten som jag ska ge och se om det blir bättre! ch till lunch ska hon få lite pärondricka! På bvc sa dom att det det var bra mot tröga magar!

Hon vill ju inte rapa efter maten....  Jag försöker allt, byter stälning, klappar, smeker, böjer henne framåt och bakåt, guppar henne.... Det kommer kanske en liten en, men hon brukar rapa som en hel karl! ja ja.. Kanske bebisar rapar mindre när de blir större??

Jag hoppas hon blir bättre och sover bra i natt sen! Jag är trött....
Nu ska jag packa klart inför landetresan! hehe! Hörs om några dagar!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0