Dagens blogg (Kom inte på nåt fiffigt namn!)

Idag var vi iväg till Kärnan på morgonen! Höll på å komma lite för sent för jag "försov mig" (Läs: Orkade inte gå upp ur sängen!) och dessutom var bussen för tidig! Altså jag och bussar funkar verkligen inte ihop.. Som tur var hann jag bort till hållplatsen vid skolan, där bussen vänder! Men jag fick springa!

Jag hann iaf i tid! Började dagen som alltid med att sjunga! Sen vart bebisarna hungriga! Sen vart vi hungriga! Vi fick inga våfflor idag.... Men vi fick spagetti, köttbullar och hemmagjord "Sweet'n'sour" sås, med rivna morötter, palsternacka och vitkål bl.a.! Jätte gott!
Måste provas nån gång!

Efter det skulle jag till mamma för att ringa massa samtal! Men då var inte lillebror hemma!!! Han var fortfarande på "Lan" hos Peter.. Attans!! *Svär massor* och mamma hade mobilen avstängd, Patrik ringde fast han inte hade batterier så när jag ringde honom var hans oxå avstängd.. Så nu har jag inga pengar kvar på min mob....

Så jag sprang runt och letade efter honom för Johan sa att han kanske var hos Henrik, som sa att han kanske var nån annastans, och så ringer Johan och säger att han kanske tränar... Sen ringer Patrik och säger att han är hemma! *Snurrigt*
Jag kommer hem, slut som bara den! Skäller på Patrik för att han inte gått till systembolaget som han lovat så han går.. Jag som velat rida då om jag inte jag skulle ringa.. Men inte då...

Jag och Tindra busade som två dårar här hemma medan! haha! Vi skrattade båda två så vi höll på att storkna! Jätte kul hade vi! Sen åt hon lite pureé, Potatis och brockoli den här gången! NÅN GÅNG MÅSTE man ju prova annat oxå! Jag gjorde bara lite åt henne ifall hon inte skulle tycka om det!
Vilket hon inte gjorde! hehe! Men hon åt ändå!
Nästan hela portionen! Ganska bra med tanke på att hon åt ca 140 ml ersättning innan!!

Sen busade vi lite till och patrik ringer och säger att han är på väg till Fredrik.. Han är sur för att jag "tvingar" honom att söka jobb.. *Konstigt!?!?!* Jaha vad skönt då!

Jag och Tindra fortsatte busa tills hon vart alldeles trött och somnade i sin säng! *Gosunge* Sen sov hon i 3 timmar!! hehe! Helt utpumpad stackarn!

Men det var bra, för då har hon sovit 2 längre stunder på dagen och sen nu har hon lagt sig för natten! Hoppas det håller i sig att hon gör så! Istället för en massa småstunder här och där...

I morgon ska vi till Gammelfarmor! Och sen kanske fika med Li! Får se om hon hör av sig! Jag har ju inga pengar på mobilen så..
Och pappa ska komma och hämta min cyckel och köra den till Sivan så jag kan få den pumpad! Får se hur det blir med det..
Jag har Mia´s cyckel i gisslan! haha!

Nu på kvällen har vi kollat på Sjukhuset och TinTin har legat naken och buset! Hon låg först med huvudet mot tv'n (På rygg).. Men så gick jag iväg en stund (typ 3 min) och när jag kom tillbaka låg hon med fötterna mot tv'n!! På rygg altså!
Hur det gått till har jag ingen aning om! Jag är helt förbryllad!! Och så vände hon sig nästan hela vägen från rygg till mage, men ångrade sig eller nåt och rullade tillbaka.. *Typiskt* och samma sak när hon låg på mage! Hon började och var nästan ända runt, så tittade hon på mig och vände tillbaka.. Som om hon trode att hon inte fick för mig! haha!

Nu sover hon sött i sängen! Hoppas hon sover bättre än i natt! Hon hade lite magknip och vaknade 2-3 ggr mellan halv 5 och halv 8... Stackarn...

Ne nu ska jag gå å sova eller nåt...
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0