Har alla kul utom jag?

Igår kom Ida och Arvid förbi! Fy f*n vad jag har saknat dom! Så mkt som jag skrattade under den lilla stunden som dom var här har jag inte skrattat på.. Säkert 6 månader!! Sen Ida var här sist!
Jag och Tindra fick fina presenter oxå! Tindra fick fina kläder och jag fick en söt bikini (Vet bara inte när jag ska ha den? År 2012? haha!) och ett par söta skor! Tack!

Och innan dom kom så städade vi som galningar! Det började med att jag fick nåt ryck och började dammsuga och torka skåpluckorna i köket.. haha! Då hängde Patrik på och så städade vi hela lägenheten!

Och TinTIn var feberfri från förmiddagen och har vart det sen dess! Men hon är fortfarande snorig och hostar...
Så därför fick hon sova med mig i min säng, så att jag kunde hålla koll på hennes andning! Vilket även betydde att jag inte sov mkt.. Hon vaknade och hostade, var igensnorad och tappade nappen typ 24 ggr och var hungrig 3 ggr.. Men hon åt typ bara 190 ml på hela natten! Förvånad

Annars så har hon vart ganska glad idag! Vi åt frukost hela familjen (Ja, även Patrik!!Förvånad) och sen fick snuttan lite gröt! *Gottigt* hehe!


Bildbevis!!


Äter själv!


Och Tindra höll själv i skeden!Men hon stoppade den mest ner i halsen! hehe! Så jag fick hjälpa till! Räcka ut tungan

Sen vart hon trött och jag lade henne i hennes säng! Och hon sov i 2 timmar utan att vakna! Sen när hon vaknat så klädde Patrik på henne den nya klänningen jag köpte förut! Den fick hon ha i typ 1 timma innan hon kräktes ner den.. *Typiskt*

Patrik gick hem till sin pappa och skulle fira hans födelsedag! Jag och Tindra stannar hemma för hon är inte frisk än...
Alla ska tydligen festa idag.. Alla utom jag... Gråter Jag vill oxå ha roligt.. har inte haft roligt på över ett år.... Ledsen
Ja ja..
Men när han gått så tog jag och TinTin oss ett bad! Vi sjöng (Jag sjöng!) och plaskade (Jag plaskade!) och hade kul! Sen lade jag Tindra på fårfällen och hon tokslocknade! Så nu gör jag lite "middag"...
Fiskbullar....

Patrik ska äta anka och god potatis och öl att dricka.. Och jag får fickbullar och vatten.... Kul....
Nej jag ska väl äta mina fiskisar nu...
BYE....

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Du ammar inte längre va? Och om tindra trivs med tillexempel mormor så kanske ni kan lämna henne där 2timmar å gå ut å äta tillsammans... sen kan du ju ta me tindra till tillexempel en förfest då de å ok för de andra på festen.. lite lägre nivå på musiken så funkar de jätte bra.. :) inget e omöjligt och det är inget tindra mår dåligt över utan de kan nog bara va kul me lite nya människor.. Men alla fester funkar ju inte utan man får se va de finns för möjligheter... :) Lycka till.. Kram Maria å Elias

2008-03-03 @ 07:12:54
URL: http://mylife2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0