Idag:

Idag:
Tindra sov mellan 22-05 & 05.30 - ca 09.30 efter att ha ätit gröt kvällen innan! Flört
Skulle gått till Kärnan idag men eftersom vi fick "sovmorgon" så ringde jag och sa att vi inte hinner komma! Men vi var hjärtligt välkomna ändå om vi skulle hinna! Me like!

TinTin hade lite feber igårkväll, 38,6 och lite i morse; 38,3.. Ledsen Men inget på förmiddagen efter en Alvdon (Som jag fick tvinga Patrik att ge, han tyckte det var äckligt! haha!).
Och så fick hon äta lite potatis/blomkåls pureé!
Det var väl sådär tyckte hon, vart lite godare när jag kryddade med Timjan! Finsmakare min lilla tjej! Flört

Sen skulle vi möta min mamma på busstationen och hämta ut ett paket på ica med sängkläder som hon beställt åt oss!
Jätte fina var dom! Satt hemma hos henne ens stund tills Patrik gymmat klart och sen gick vi hem för att laga mat!

Jag gjorde jätte goda kycklingspett med "indian curry" sås! Åt couscous till, vilket Patrik inte gillar! Men han äter det som serveras! Därmed basta! haha! Skrattande

Tindra har vart jätte trött hela kvälllen men har vägrat att sova! Hon brukar sova vid 19 tiden, men ville inte trots att hon var super trött! Ingen feber, ingenting... men tillslut fick jag hene att sova, men på filten på golvet! Och då var klockan kvart över 9 redan så en halvtimma senare lade jag henne i hennes säng!

Då passade jag på att ta ett bad! Låg och lyssnade på mp3:n och sjöng! haha!
Nu ska jag kolla på "Sjukhuset" som jag missade eftersom jag lagade mat!
BYE! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0