Igår kom snön..

Igår sopade dom bort allt grus på gatorna, då kom snön! haha!
Det snöar som bara den ute nu! hihi!

Tindra vaknade vid 10 i 7 i morse och sjöng!  Min lilla skrutta! Jag tog upp henne och lade henne brevid mig! Då vart hon nungrig och åt 90 ml ersättning! Efter det låg vi och snackade och myste och sen somnade hon!
Precis när jag äntligen blivit lite pigg!
Typiskt... Flört

Vi ska till Kärnan idag! Mår lite illa nu, men det beror nog på att jag inte åt middag i går och inte har ätit än! *Antagligen! DÖÖH!*. Tänkte ta bussen för det snöar så...

Igår var vi över till Fredrik, Patriks bror! Jag är lite less på att vara hemma, så jag vill gärna gå ut och Patrik ville inte "bara gå" så vi gick dit och lekte med Fredrik och Johan!
Vi kollade på nån film, The Eye, med Jessica Alba! Har ju sett bättre filmer... Men den var väl OK! Bra handling, men dåligt gjord kanske man ska säga!

Tindra fick pillijamasen på sig på kvällen hemma hos dom! Och tur var väl det för hon somnade ca halv 10 i vagnen!
Sen packade vi in henne i en filt och lade overallen på henne bara och gick hem! Och hemma så lade vi henne direkt i sängen bara!

Sen vaknade hon inte förrän 4 i natt! Glad Nej jag tror att jag måste äta lite frukost nu....
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0