Kärlek!

Tindra strumpan ville inte somna! Hon var trött vid 20 tiden, då packade jag henne i vagnen och gick till mamma för att hämta bilstolen och låna kattburen! Gick i rask takt för att det regnade och Tindra var lite gnällig! Hon somnade precis innan vi kom fram men vaknade i trappen...

Sen somnade hon igen sista 5 min hemmåt! Lite mysigt var det att gå i regnet måste jag få säga! Hade luvan på mig och det smattrade sådär mysigt som det gör mot rutan! hehe! Flört

Sen trode jag hon ville sova eftersom hon vart så trött och gnällig! Men när jag lade henne så låg hon bara och pratade, HÖGT, för sig själv! hehe! Flört Så jag tog upp henne en stund.. Trode det skulle vara en stund iaf!

Hon somnade nyss... Kl 23.20 ungefär! Så inte var hon trött inte!
Men hon hade lite magknip oxå... Stackarn... Ville inte rapa efter att jag matat henne, hon var bara ledsen! Och jag provad rapa henne igen efter att jag lagt henne på mage och vänt henne och tagit upp henne igen! Hon vart tyst ett tag, men började gnälla igen!

Och när jag tog upp henne för att kolla om hon behövde rapa för 3:e gången så kom det en liiiiten rap och så fick jag en kram!! En mysig, hård kram!! Och jag kände! Jag kännde pirret och kärleken!
Helt underbart och jag började nästan gråta! Av lyckla såklart! Flört

Nu kan jag somna med ett leende på läpparna! hihi!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0