Länge sen nu!

Oj! Det var länge sedan jag skrev nu! Förvånad

Det har inte hänt så mkt egentligen... Har vart på promenader ensam, eller jag och Tindra, mest....

Igår var vi hos Fredrik, Patriks storebror, och hälsade på hans "sambo" Johan! Fredrik kom lite senare, efter jobbet... Bakis! haha! Han hade vart på firmafest i torsdags! Räcka ut tungan Men vi kom dit vid ungefär 12 tiden och gick inte förrän vid 23.40!
Vi, eller iaf jag, hade väldigt roligt! Glad

Tindra var jätte snäll hela tiden! Hon tyckte nog som jag, att det var skönt att få komma hemmifrån lite! Hon var vaken mellan ca 08.00 till 22.00 och sov bara mindre än 1,5 timma på hela dagen!! Förvånad
Jag trode hon skulle sova som en stock på natten eftersom hon vart vaken så mkt, men hon sov som hon brukar...
Vaknade halv 5 och runt 7 som vanligt...

Idag var jag iväg ensam med mamma till storstaden Stockholm! Skrattande Tindra var hemma med Patrik!
Först åkte vi till stinsen för att kolla på en barnstol som mamma sett som var billig och fin!
Och det var den! men vi tyckte den såg så låg ut!
Så vi bestämde oss för att vänta lite.. och så åkte vi till Plantagen där mamma var blind och inte hittade fröerna hon skulle ha! hihi! Tur att jag var med! Eller hur mamma? hihi! Flört

Sen gick vi till Jysk och Bbyland och kollade på barnstolar! Fanns inga på Jysk och på Babyland är de svindyra! Men vi kollade om de var lika låga som den på stinsen! och det var de nog...
Men för säkerhetsskull så åkte vi till IKEA! Där var vi tvugna att leta upp ett matbord så vi kunde se om stolarna var små eller om vi bara inbillade oss!
Vi inbillade oss...

Och sen när vi ändå var där, så köpte vi en varsin barnstol!
ANTILOP Barnstol med säkerhetsbälte

Jag köpte även ett bord at sätta på, till, men inte mamma! mamma köpte även sänggrejjor till spjälsängen på landet!
Efter det så gick vi till MAX!!
 

hihi! Gotti gott gott!! jag älskar MAX och har saknat min smältost! hihi!
Sen åkte vi hem med fulla och mätta magar!

Vi bestämde att jag och TinTin skulle komma över till mamma och kolla på melodifestivalen! Så det gjorde vi!

Och fy f*n vad glad jag vart när Carola inte gick vidare!!
"Carola gick inte vidare! Carola gick inte vidare! Carola gick inte vidare!"
Moahahaha! *Dansar "the running man"*
Så går det när man är självgod och tror att man är världens bästa och populäraste när man egentligen inte är det! Såååå snooooopet va?

Gick hem vid 22 och Tindra var färdigklädd med pyllijamas så när vi kom hem var det bara att fösa över henne i sängen..
Jo visst "bara"...
Hon var så snorig stackarn så jag fick hälla saltlösning i hennes näsa och hon hatar det! Ledsen Sen fick hon sitta ett tag så det rann ner, slemmet altså.. Sen lade jag henne i sängen, som jag höjt upp ännu mer nu! Lade henne på sidan och hon somnade direkt!

Jag är oxå skit trött... Skrev ett jätte långt inlägg tidigare idag, men när jag tryckte på "spara" knappen så stod det "Datafilfel" och allt försvann!! Skrikandes Orkade inte skriva om då, så jag gör det nu istället...
Men hu ska jag gå och sova!
BYE!!

Ps. Nån som har en ponny eller häst de vill ha hjälp med 1-2 dagar i veckan! Gärna i Norrtälje med cyckel- eller gångavstånd! Flört Hör av dig isf! Räcka ut tungan Ds.!


Kommentarer
Postat av: Amandah

Jag vet :)Kan skriva på msn sen :D

2008-03-10 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0