Modeakuten!




det fanns en tävling där på Www.modekauten.se  som jag gärna skulle vilja vinna! Man kan kolla på bloggen oxå!
Ta med bilder å visa.. Hmm... ja eftersom jag är så vädelös på made och grejjer nu så vet jag ju inte vad jag ska ta för bilder! jag är inte ens säker på vad jag har för "stil".... kan väl välja en eller två bilder då kanske...



Aja det får väl räcka kanske!! ;)

Nu fattas bara kroppen att ha kläderna i! haha!
men jag lovar att om jag vinner så ska ja träna så jag får plats i dom!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst fanns det grymt mycket snygga kläder, till bra priser dessutom!! Hoppas jag vinner, då delar jag med mig till dig oxå :) Vi måste ju ha kläder så vi är lika moderna och snygga som våra bebisar ;) Även fast det är grymt bekvämt med mjukisar! *hihihihihi*

2008-03-09 @ 13:19:49
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0