Soligt idag!

Igår gjorde vi inget speciellt.. Hade tvättstugan och tvättade 3 maskiner. Inget kul alls...
Busade lite med Tindra, som mår mycket bättre nu!

Hon sov bra i natt! Vaknade en gång vid 4 som vanligt och då gick Patrik upp och matade henne! Sen vaknade hon igen vid halv 7 och då matade jag henne! en sen ville hon inte somna om och låg å pratade för sig själv en halvtimma. Sen började hon gnälla så jag fick ta upp henne!

Sen skulle jag precis ringa Kärnan när de ringde mig! hihi! Jag hade ringt igår, men då var inte de där som jag skulle prata med! Så de ringde upp mig i morse så att jag skulle slippa ringa dom igen! Jag ville bara fråga om det var OK för oss att komma trots att Tindra är lite hostig fortfarande! Men det var det så vi klädde på oss och gick dit!

Vi kom dit och dom är ju så trevliga där! Möter en i dörren och hälsar en välkommen, hjälper till med vagnen och så! Man känner sig verkligen speciell där!
och det är skönt!
Skönt att få tänka på lite annat än mat, städning och pengar... Man får ju maten serverad och de tar hand om bebisarn om man vill/behöver det! Så himla underbart! Sen kan jag bara focusera på Tindra! Och det är exakt vad jag behöver! Utan att tänka på annat!

Började med sångstund och sen hade vi lite bebis massage! Tindra tyckte det var mysigt men ledsnade att ligga på rygg på golvet! Så jag fick avsluta hennes massage med henne liggandes på mage! hehe! Men det gick ändå!

Gick ner på stan en sväng i solen efter träffen på Kärnan! Köpte 5 st pyjamaser till TinTin! Förvånad Det var: "Tag 3, betala för 2" och det var 2-pack på vissa! Så jag tog altså 2 st 2-pack och en "ensam" Jätte söta!

Vi såg nämligen igår att INGEN av hennes pyjamaser sitter bra!! Förvånad Hon har växt som en.. Ja, jätte! haha! Nästan alla pyjamaser är för små! Och några bodys oxå...
Mammas lilla tjej håller på att bli stor!! 4 månader snart!

Nu sitter hon i Patriks knä och han spelar upp sina ringsignaler på mobilen för henne! haha! men hon är jätte intresserad, så det är väl bra då! haha!

Hon har ätit lite bättre idag! Och vi ska till BVC nästa vecka och väga henne! Och då ska jag även fråga om smakisar och så.. Partade lite om det på Kärnan idag... De har ju en sköterska där.. Men det är lika bra att ta det med Karin ändå!

Ne... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!!
BYE! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0