Tankar...

Hur illa är det, om man inte kan komma på 3 positiva saker om ens respektive?

Patriks kompis frågade mig om jag kunde näma tre bra saker om Patrik: Han är snäll..

Jaha.. Och sen då? Borde det inte finnas en hel lista på saker som är bra? Det fanns det förut.. Men vart har de tagit vägen?
Förr kunde jag skriva A4 efter A4 med saker som var bra med Patrik! Nu kommer jag bara på en enda sak!

Och dessutom har det "dykt upp" saker i mitt huvud som gör mig mer förvirrad än någonsin... Och jag kan inte sluta tänka!! "Tänk om", "Hur då?" eller "Vad händer då?"...





Var ner på bvc idag med TinTin! Hon har växt! Flört 66 cm lång! Och så väger hon 6380 g nu! Hon följer viktkurvan perfekt så vi hade inte behövt oroa oss att hon åt så lite när hon var sjuk! Men hon vart förvånad av hur lång hon var! Flört Min stora tjej! Hon är ganska mycket över "normal" på kurvan!
Vi pratade om mat oxå! Det är ok att ge en smakis på dagen och en gröt-smakis på kvällen så hon blir mätt på natten!

Nu fick hon ingen smakis på dagen idag! Men gröt åt hon på kvällen! En hel smakportion! Hon tyckte det var så gott så och hon satt och skrattade och "prutt-pratade" med mat i munnen så det flög gröt till höger och vänster! Räcka ut tungan Jag var alldeles gröt-prickig i nasiktet afteråt! haha!

Så vi får se hur bra hon sover i natt nu då! Eller hur mkt hon äter! Hon äter ju så fruktansvärt mycket om nätterna! Förvånad

Pratar med Pernilla nu om att ta en "mamma weekend" ute på landet! Så jag tänkte fråga mammsen om vi fick låna huset ett par dagar!?!?!
Hon ville komma bort lite och jag är ensam och vill ha sällskap! + Att vi är båda "landet tjejer" så det skulle vara perfa!
Hon kan ju det där med eldning och sånt! haha!

Då blir det tor-fre eller lör! Flört För Pernilla hade lite andra planer oxå!
Funderar på hur vi ska ta oss ut bara... Hon har ingen bil och jag har varken bil eller körkort! hehe! me ndet löser sig! Pappa eller Andreas ställer kanske upp!

Och på onsdag ska Kim komma hit och leka med mig! hihi! Så jag kommer ha en "totoally girls weekend"! hehe! Fett najs!

Nu får jag hungriga blickar från Ceacar.... haha! Dax för kattmat och fixa nattmålet åt TinTin! Sen måste jag väl sova!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0