Ja jag vet...

Det var ett tag sen jag uppdaterade.. Jag vet.. Men det händer inte så mkt lixom....

Samma saker varje dag...
Såhär ser mitt schema ut:

Måndag: Inget speciellt, kanske nån promenad eller glor på tv.... busar med Snuttan...
Tisdag: Kärnan 09.15 -12.30 hem och lämna Tindra hos sin pappa. Till stallet och rider.
Onsdag: Se måndag....
Torsdag: Åker till stallet, rider....
Fredag: Se torsdag.... Varannan fredag har jag lektion om jag har råd...
Lördag: Har jag tur har vi råd med godis och vi kollar på film, annars bara slöbusar med Tindra...
Söndag: Se lördag...

Kul va?

Det var väl bara idag som det hände lite? Patrik var till sthlm på "intervju" med sin brorsas chef om lärlingsplats på hans jobb.. Målarfirma... Ja man får väl hoppas på det då?! Dom skulle höra av sig på fredag, som alla andra jobb han vart till...
Men jag har slutat hoppas... Jag ger upp.... Han får inget jobb och jag kommer aldrig bli lycklig (Jo pengar gör en faktiskt lycklig!!)...

Men OM han nu får det här "jobbet" (Lärlingsplatsen) så ska jag fanemig ha min ponny!!!

Har inte vart i stallet sen i torsdags!! GAAH!

Saknar min tjocka feta Nadja tant jue!!
image120

Tindra var på BVC idag på läkarbesök! Allt var toppen med henne och hon var jätte duktig på motoriktesten! Läkaren sa: "Ja men jag tror hon går när vi ses nästa gång då!" och när vi skulle bestämma ny tid sa hon: "Ja vid 9-10 månader så ses vi igen då!"

VA!?!?! GÅ VID 9-10 MÅN ÅLDER!?!?!?!?!
Aja-.. man får väl hoppas på att hon inte gör det! Hon har ju börjat försöka resa sig upp till stående när hon sitter.. men hon ska väl KRYPA första oxå! Får ta det lungt med gåstolen och ligga mycket på mage nu då!

Dessutom så glömde jag ju berätta att den 7 Maj 2008 blev Tindra 6 månader gammal!!!

"Bara" 6 månader kvar till KALAS!!
image134

Kommer väl med mer uppdateringar om det händer något kul!!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi ska till BVC 1 ggr i månaden och mäta och väga (om vi vill det är inget tvång). Krypa måste d eju lära sig för att få höger och vänster hjärnhalva och samarbeta.

Målarlärling är ju kanon om han kan få! Byggnads lägsta lön är 105kr i timmen och det ökar ju äldre man blir och hur många timmar man jobbat. Niclas går ju som lärling och han har 138 kr/timmen nu. Och jag tror målarna ligger en bra bit högre. Rörmockare och snickare ligger runt 160 kr/timmen.

2008-05-15 @ 11:39:44
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0