Jag hatar....

Idag har jag varit MODIG! Jag har hoppat med Nadja utan att bli nervös och tänka negativa takar om att jag kommer att dö!! haha!

Och så fick jag ett psykbryt på stan....
Jag är så less så less på att inte ha pengar!
Jag fick pengar idag, men fan inte så mkt som jag ska ha! D.v.s full ersättning från försäkringskassan! Jag ändrade det med det har inte ändrats!! Och så skulle jag upp till som och spöa dom! men tro ni dom vågade ställa upp? nej det var STÄNGT!!
Så jag tog nr till dom och gick till glasmästeriet... Pappa var inte där men fick låna telefonen...

"Vi bygger för tillfället om våran växel, så det kan ta lite extra tid" jaha oki visst jag väntar... "Du är placerad i kö. Den beräknade väntetiden är: 19 minuter" WOOOOT!?!?!?! "Du har kö-nr: 292" Så faen heller!! Pappas chef blir ju så grinig när jag är där så jag vill inte sitta i telefonkö i 20 min med henne stirrander argt på en för att man "okuperar" telefonen....

Jag vart så arg och förtvivlad att tillslut kunde jag inte hålla tillbaka tårarna och satte mig på en trapp och stortjöt! Mitt på stan... Jag är så less! Jag tar semester! Jag sticker iväg i 2 veckor till Thailand! Någon som vill bjuda??
Varför varför varför var jag tvungen att bli just jag?
Jag älskar dig mamma.. Men varför födde du mig?

Jag hatar pengar! Jag hatar att man är så beroende av dom! Jag hatar att dom ger andra en sån jäkla makt! Att folk kan styra andra med hjälp av pengar! Jag hatar det! Jag hatar allt just nu... Förutom min älskade Tindra.. och mamma och Bosse.. och några till, min vänner t.e.x....

På tal om vänner...
Pernilla:
Vi kan kanske komma på lördag! Det beror på (Som vanligt!) om vi har några (Jäkla) pengar! Saknar dig och Rasmus så det skulle vara trevligt! Men som sagt.. Pengarna styr...


Åter till roligare saker... Ja jag hoppade Nadja! och jag är nöjd som bara den! Hon är ju halvt galen så hon är ju lite läskig att rida!! Men jag vågade hoppa några hinder på ca 70 cm (Sa Linda att det var iaf!) utan att dö! haha!

*Jag klappar mig själv på axeln!*
hahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=7wy8EH7sfOw   <---- Film på när Marie hoppar Nadja!

Pratade med mamma i telefon idag oxå och hon sa att om Patrik inte vill ha jobbet på Systembolaget så kan ju jag ska det! ;) Klart som fan att jag ska! Jätte bra jobb jue!!
Ska söka lite fler jobb! Hittils har jag sökt ca 8 jobb på 2 veckor! Kan vara ett mer eller mindre....

Var på Kärnan idag igen med Tindra! Det var skönt att komma dit! Vi var alla där idag! Altså 4 mammor med 4 barn! och nästa tisdag ska det börja en till ny mamma! hihi! Undrar vad det är för en!?
Min söta älskade Tindra försökte flera gånger ställa sig på alla 4 och krypa! Men det fick bara baklänges! hihi! Det har hon inte lyckats med hemma... Men de har ju iof sånna där bra mattor, typ som yoga mattor i gummiliknande material, som hon får mer fäste på!

Och hon har (Äntligen!!) börjat rulla från mage till rygg nu! haha!

hihihi

hihi!
Dags att sova nue!!
BYE!

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskling! Varför gråter jag jämnt när jag läser din blogg?? Gör något NU så att du mår bra!! Du vet vad jag menar.. Älskar dej!! Puss

2008-05-28 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0