Varför?

Har ni någonsin träffat någon och så har det bara känts så rätt från första stund?
Det har jag... Det klickade på en gång mellan oss och vi trivdes riktigt bra ihop! Det var som om vi var menade för varandra!!
Men det gör mig så ledsen att veta att det aldrig kommer att bli vi... Och hur kommer det gå sen då? När han blir alldeles sensam i sin stora hage....
Lilla Emil... En stor liten häst med ett stor hjärta!

Och där han står ska vi inte tala om... Inget vatten att dricka förutom ett skitigt, förorenat dike med ca 1 m "stup" för att komma ner och komma åt vattnet. Han rids ca 1-10 ggr i veckan och ibland får han stå några veckor innan han rids igen... han har en tand som han har väldigt mycket besvär av men ägaren "vill vänta med" att ta ut veterinären (Antagligen tänker hon inte ta ut den alls, eftersom det kostar pengar...) och den lilla jäntan som rider vågar inte göra något med hästen och han får alltid som han vill, vilket kan göra honom "farlig".... och vad gör dom då om han är "farlig"? Urs jag vill inte ens tänka tanken...

Varför varför träffade jag inte en kille med fast jobb och med körkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0