Alla helgona..

Ville gå upp till farfar i dag efter att jag vart i stallet, men Patrik envisades med att vänta på mig och hålla mig sällskap hem, så det gick inte... Tindra var ju med och det var kallt.... Minusgrader nu.. *Burrr*

Hade velat tända ett ljus, prata lite med dig och gråta lite med dig.... Snart är det ett år sen du försvann.... Ett år....
Ett år utan dig..... Ett år med Tindra!

November 2007 var den bästa och den värsta månaden i mitt liv...


På din årsdag ska jag inte rida, och direkt efter jobbet kommer jag upp till dig, och jag kommer sitta där tills mina tår domnar eller skinkorna fryser fast i bänken.... Jag ska köpa ljus och en krans och lägga så du kan se den. Kosta vad det kosta vill, det ska vara den finaste kransen i hela Norrtälje.... Så mycket älskar och saknar jag dig!

Ett år med Tindra... Tiden går för fort! Nu kan jag inte kalla henne för bäbis längre! Mitt vackra lilla bustroll... Min prinsessa, mitt allt! Vad skulle jag göra utan henne?!?!?
Nu när jag äntligen kan känna den här kärleken som alla pratat så mkt om, den obeskrivliga kännslan, den oändliga kärleken, så är jag lyckligare än någonsin!
Min vackra kloka dotter....
Jag har en känsla av att hon kommer, på något vis någon gång, förändra världen.. iaf försöka....

I morgon är det kalas hos "gammelmormor" på lidingö!
Jag vet en sak som Tindra kommer få i present, mamma avslöjade det! hihi! Men det får inte ni veta förrän i morgon, då uppdaterar jag mer!
Nu ska jag sova! vart sent igår och tidigt i morse... Trött....

BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej tänkte inte på att testa hennes skor. Men vi hittade ett par på skopunten :)

Vart köper man PAX skor då?

2008-11-02 @ 11:05:48
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0