She had a bad day...

Ingen bra dag idag.. Eller jo på sätt och vis så är den ju det!
För det första mår jag inge bra... Trött, huvudvärk, hosta, ont i kroppen och allmänt dålig bara...
Sen har min mobil lagt av!
Den är över 2 år gammal så den gick väl i pension.. Så om ni vill få tag i mig får ni ringa till Patrik! Har ni inte hans nr så skriv ett inlägg här så får ni det! Inte för att jag tror att någon VILL ha tag på mig, men ändå...

Det braiga är att TINDRA FYLLER ETT ÅR IDAG!!!
Min älskade lilla bebis har blivit stor! *Gråter*
Skriver ett mer "sentimentalt" inlägg om det ikväll! hihi!

Sen rinde en tjej om läge hetsbyte idag! Har mailat med henne förut, men hon hade hittat enlägenhet redan och undrade om vi kunde göra ett "fyrkantsbyte" och det var ok!
Men så ringde hon nu och sa att vi gärna fick komma och kolla på läge heten och hon ville se våran, för det gick så segt med alla byten och hon trivdes i området och vi likaså, så hon tyckte att det var lika bra att vi iaf kollade och sen kunde bestämma vidare om hur vi ville göra!

Problemet är ju bara att hyran ligger på runt 6400... men när jag räknade på det, med min och Patriks inkomst och våra utgifter så verkade det fungera ändå!

Utgifter:
Hyra 6400
El 700
Internet 380
Totalt: 7480;-

Inkomst:
Inkomst Therese 10000
Inkomst Patrik 4200
Barnbidrag 1050
Bostadsbidrag ?? Okänt ??
Totalt: 15250

Över : 7770;-

Jag tycker det verkar ganska mycket! Men det är säker felräknat eller nåt? Jag har fixat Exel nu igen så jag ska räkna lite mer på alla utgifter i övrigt! Det är jobbigt att skriva upp och räkna ut själv såhär.. Det är ju mer utgifter, t.e.x ridningen... Och maten är ju en utgift...
Sen är dte inte ens säkert att det finns uttag för etanet internet uppkopplning så det blir en extra utgift, men ändå bara en engångsvgift!
Sen ska jag ju spara till körkortet....

Ja ja vi så se hur det blir!
Det är ju gratis att kolla iaf! ;)

Nu ska jag vila lite...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Ida

har utmanat dig i min blogg :p

2008-11-08 @ 18:42:12
URL: http://frokenmodig.blogg.se/
Postat av: Ellie

Tycker de låter som ni skulle klara av den hyran =)

2008-11-11 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0