Sötaste i världen!

Kul.. Vaknade med världens halsont i morse....
Och ingen mjölk har jag heller så jag kan inte dricka Te´! Det fick bli blåbärssoppa istället...
Det är gott, men det hjälpte inte så mkt... Ska ta en Baffucin oxå....

Ja jag hoppas att det blir bättre under dagen! Mamma ska skomma hit eller så ska vi till henne idag! Först ska vi ut till landet och kolla så allt står rätt till där och tömma ev. råttfällor!

Sen måste jag bara säga att jag har världens underbaraste dotter! Hon är sååååå underbart söt!
Igår sade hon 2 nya ord! Hon har säkert sagt dem innan, men jag har iaf aldrig hört dem!
Det var när vi lekte "tittut" som jag frågade: Var är mamma? Och så drog hon bort halsduken jag hade över huvudet och sa: Dääj! Hihi!
Och när jag kom hem från jobbet igår låg Patrik och SOV (!!!) i soffan och Tindra hade gittat mina pringels chips och smulat ut allt på golvet och satt och åt av dem! Snacka om att jag vart arg på Patrik!
Men när jag (OBS jag!!) sopade upp allt så sa Tindra: Mamma a-aka! Kanske var det mamma smaka? hihi! För hon gav mig några smulor! hihi!

Nej nu ska jag gosa med lillsnuttan lite!!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Det är inte så svårt att bli irreterad på karlar..

2008-11-17 @ 11:28:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ah, men jag har den turen att Alex bara spelar i perioder ;) Så det är bara att hålla ut! Ja, snart kan vi börja bulla upp honom lite korta stunder, ska bli kul :D

2008-11-17 @ 18:39:37
URL: http://alsaol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0