Tick tack tick tack tick tack....

Jaha så var det snö här me´ då!
Idag gick tiden såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå långsamt på jobbet!! Så långsamt att vid 3 trode jag klockan var 5-6! Fast det känndes som den var mer....

Snöade lite runt stägning och det var mysigt att komma ut i snön efter jobbet!
Tog bussen till stallet och upptäckte, genom att halka och nästan bryta benet!, att det var för halt för att rida med tanke på att hästarna inte fått på sig broddar än!
Så det vart en promenad från marken med Ini, men det var mysigt det oxå! Söta hästen! ^^,

Kom hem till "glada familjen"....
Slängde mig ned vid tv´n och såg precis sista 5 min av "Bonde söker fru" och hann se "Greys Anatomy oxå!" Jag säger bara: Ååååh.... <3
Tog ett bad efter det.. Patrik ville bada med mig.. Fine.. Allt jag ville var att tvätta av mig och tvätta håret sen gå och lägga mig... Men jag lät honom sitta med i badet... Och vad får jag för det? "Måste du vara så j*a spydig?" "Vad är felet?"..... Felet?
Felet är att varje gång jag säger som det är, talar om för honom vad felet är, så blir han sur och försöker ge MIG dåligt samvete...... Sen går han därifrån innan diskussionen är avslutad.... DET är felet!!

Nu har han gått å lagt sig med sin psp på högsta volym så att jag inte kommer kunna sova för jag kommer höra det där bruset (Jag irriterar mig lätt på minsta lilla ljud när jag ska sova! Typ hissen, grannarnas tv...) från hans äckliga musik...
Han är så sur att han t.o.m inte spelar!! ('o')

Ja ja nu ska jag ge katterna lite mat sen ska jag lägga mig brevid surkarten och sova med en kudde över huvudet...

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Min karl brukar också blir sur så fort jag säger något som han ser negativt.. Kan inte ta kritik!

2008-11-19 @ 23:31:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

För att dom är korkade antagligen!? Man måste ju kunna ta kritik för att man ska kunna ändra på det som är fel i förhållandet. Men det förstår inte alla karlar, tyvärr. suckar

2008-11-20 @ 13:14:39
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Marie

min karl är precis likadan..

måste vara ngn sorts manlig PMS haha

kram

2008-11-20 @ 17:10:24
Postat av: Ida

du vet då hur du ska förgylla min dag =)) älskar dig med gumman!!

2008-11-20 @ 21:59:40
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0