Hängt med Noice!

Fy fan vilken kväll! ;) (Nöjd nu mamma?)

Var på Mobergs med Madde idag/i natt! Noice spelade! Det var ett j*a drag!
Tyvär fanns det assholes som vanligt, bl.a en kille som typ slog sin ambåge i mitt bakhuvud! Jag puttade på honom med min armbåge så han skulle flytta sig, men istället så slog han sin knytnäve i min mage! Sen skröt han om det för sin kompis! *Modig kille som vågar slåss med tjejer* Så jag gick till närmsta vakt och han sa till honom sen lugnade han ner sig...

Festade på som vanligt, dansade och hade kul! Vart raggad på av 40-taggare! haha! En av dem bjöd Madde på en drink, men vi gav den till en kille i baren istället! ;) Man vet ju aldrig vad dom stoppar i de där drinkarna.... Haha!
Efter ett tag vart vi lite trötta och varma.. Satte oss i soffan ett tag och vilade! Då kom killarna i bandet och satte sig mitt emot!
Vi började prata med dem, trevliga killar! De erbjöd sig att köra oss hem och vi fick komma in gratis på nästa spelning om vi ville! ;) Najs! Men tyvär tror jag att jag jobbar då....

Idag kom även Ida hit! Min älskade Ida! <3 det var så kul att få träffa henne igen och se hennes mage! hihi! Den var så liten! Det blir nog en liten kille det där! ;) Men det var kul att hon kom! Vi träffas ju inte så ofta tyvär.. men nästa gång då jag är ledig 2 dagar i rad ska jag komma till henne har jag lovat! ;)

Nej.. Nu ska jag gå å lägga mig efter en helt OK kväll för att inte har vart så 100%-igt taggad på att gå ut!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Ela

Kul o va ute o dansa, men det verkar vara rätt märkligt folk på mobergs har ja hört, haha! :P

2008-11-30 @ 09:31:32
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: Ellie

Vilket jävla kräk!

2008-11-30 @ 18:49:34
Postat av: Kim

Tack för att du finns! <3

2008-11-30 @ 23:43:05
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0