A freak like me, just needs infinity!

Ja jag vet, jag skulle skrivit i fredags/lördags men det orkades inte med...

Tindras kalas i lördags gick bra!
De som kom var:

  • Min pappa
  • Mia (Pappas fru)
  • Sandra (min kusin)
  • Min farmor
  • Ida (Min bästaste bästaste vän!)
  • Henrik (Patriks bror)
  • Li (henkes tjej)
  • Ewelyn (Tindras kusin, Henke och Li's lilla dotter!)
  • Linda

Och senare kom även Patriks pappa, hans fru Laila och barnen (Michis och Rickard)!

Jag bakade tårta som var jätte fin men smakade inte så mkt som jag hoppats på... Men men... man kan ju inte vara bäst på allt heller! ;)

Patrik gjorde rosetten! haha! Han var jätte stolt!
Men han misslyckades (Även jag gjorde det!) med marsipanrosorna... Den torkar så fort så det blev svårt att hantera!
Så det fick bli en rosenknopp från rosbusken jag fick av farmor i 21 års present! ^^,

Timdra var klädd i en söt virkad klänning som även jag haft när jag var liten! hihi! Hon var sååå söt så! <3

Hon fick massa fin presenter som hon gillade jätte mycket!


                         
                       

Tyvär har jag ingen bild på den fina och roliga leksaken Tindra fick av Ida! Men det var en ruchkana för små pingviner! hihi! Den sätter man på badkarskanten och så åker pinvinerna upp med hjälp av magneter och sen ner på andra sidan! Men Tindra har inte riktigt fattat hur den funkar än bara... Men det kommer! ;) Hon är ju världens mest inteligenta ettåring!

Söndagen vart lugn med en ridtur tillsammans med Amanda och Lovi! Det var skönt!

Sen har det vart jobba hela veckan, utom idag då, för idag är jag ledig!
Det har vart strömavbrott i typ hela Norrtälje (Ja inte riktigt hela, men mycket!) och precis när jag hade fiskgratäng i ugnen!! Typiskt... Men som tur var så varade det bara i ca 10 min!

Vi ska gå ner på stan och kolla på en ny telefon till mig sen, och om vi hinner, ska vi upp till Lekland! Men de lär ju ha stängt när vi kommer... Men nånting måste vi ju iaf göra! Hittar inget nr eller adress dit så man vet ju inte ens om det finns kvar längre! Men pappa sa att det låg mitt emot byggvaruhuset, på gäddvägen....
Så vi får väl gå och kolla! Är det stängt har vi ju iaf fått en promenad! ;)

Snart vaknar nog Tindra så jag ska väl gå och göra mig i ordning!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad många fina saker Tindra fick..

Tårtan tyckte jag såg smarrig ut :-D



Hihi ja snart fyller min lilla Julian 1 år..

OMG, tiden har verkligen sprungit iväg...



Var ju inte längesedan jag tyckte man gick med mage, med det är det ju..



Ha det bra!



Kram

2008-11-13 @ 17:33:02
URL: http://juliansmamma.blogg.se/
Postat av: Amandah

D finns ju typ lekrymden uppe vid görla : D

2008-11-13 @ 18:14:48
URL: http://svealt.blogg.se/
Postat av: Kim

Fina presenter! :)

2008-11-17 @ 11:23:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0