Undrar...

Jag är så tröööööött!
Något som kanske borde kollas upp? Eller gå å sova?

Jag funderade lite idag på vägen hem från stallet... Det är så mycket folk inte vet om mig!
Undrar om de hade tyckt annorlunda om mig om de vetat allt det som de inte vet?
Undrar om de tyckt annorlunda om mig, om jag var mig själv?

Det finns eg. bara två personer jag kan vara 100% mig själv inför, och det är Pernilla och Ida....
Men jag tror inte ens de vet allt om mig....

Undra kan man ju....

Idag har det vart lite mer fart på jobbet, åtminstone stundvis! Det är roligare när Aaron är med å jobbar får då kan vi bråkas lite när man har tråkigt och inga kunder! Typ våra petkrig.. Men självklart är han ju kille och är kännslig! ;) Han hade vart på konsert i onsdags och stått längst fram så han hade fått blåmärken efter staketet! haha! och jag petade på dom och då var det aj aj....
Men han petar ju så j*a hårt på mig så han får skylla sig själv!

Nadja var lite svullen och varm i vänster fram och bak så det vart en liten härlig promenad med Linda och Ini som sällskap istället för ridning! Hästarna gick och åt lite gräs och hittade några äpplen att smaska på! Lyckliga hästar! hihi!
Var snäll å hjälpte till att göra i ordning kvälls- och morgon fodret innan jag sopade och böt om för att gå hem!

Månen lyste upp ganska väl ute så det var inte så läskigt att gå hem, trots att jag inte hade min mobil!
Som förresten gett upp för alltid nu tror jag... Den varkar ju ha lite egen vilja...
Men jag lyssnade på MP3:n och gick förbi flygis och köpte lördagsgodis! Så i morgon ska jag da ur kontakten på Patrik j*a dator så han ska f*n inte sitta där på hela dagen (Fr.om. det att jag kommit hem iaf! Helst inte innan det heller för då ska han ju vara med Tindra!!) och vi ska kolla på film på kvällen och busa med Tindra på dagen!

Hur mycket sta vi sätta på att Tindra bara får riktig mat en gång om dagen? Att hon bara får GÅ UT en gång i veckan!! Att han sitter och spelar hela dagarna medan hon får leka själv bakom hoom utan uppsyn!!

Jag hatar att han får vara hemma medan jag som VILL vara med Tindra och som VILL hitta på saker med henne, måste jobba och försörja HONOM (Givetvis Tindra oxå.. Men han har typ ingen inkomst!) Men det är fruktansvärt orättvist!

Ja ja jag ska försöka lite till... Funkar det inte... Ja då är det bye bye!
Ärligt.. han beter sig som en tonåring! Jag orkar inte med två barn!

Ja men nu ska jag iaf sova! Jobb i morgon igen!

BYE!

Kommentarer
Postat av: mormor

klart att du e trött om du sitter uppe å skriver kl.halv tolv på natten!! Dumma unge ;) Puss

2008-11-15 @ 09:46:57
Postat av: Kim

Söker han inga jobb heller? :(

2008-11-17 @ 11:24:19
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0