Aj aj aj....

Jag har så j*a ont i mitt knä så jag tror jag ska dööööööööö!!!!
Jag rörde på knäskålen idag och kände att den inte är lika rörlig som den andra och att det knakar i den!! Patrik tyckte att den kändes sned, men det vet jag inte...
Måste nog ringa min läkare så hon får kolla på den.. Kan ju inte vara bra att ha så ont jämt!?
Har ont i fotleden, altså ja.. Typ där foten sitter fast i benet! haha! Heter det fotled? Haha! Ja ja men där har jag ont om jag stått eller gått mycket...
Men knät/knäna är värst!

Idag har jag vart ledig som sagt! Hade tänkt komma till stallet tidigt med det blev inte så "av någon anledning"....
Men det går ju iaf inte att rida för det är snorhalt och stenhårt och hästarna har inga broddar.. De kommer inte få det förrän den 15:e Dec, så det blir väl ingen ridning innan dess...
Idag skrittade jag barbacka (Med "pyjamastäcke") på ridbanan, den lilla delen som inte var istäckt!
Nadja tyckte det var kul och var pigg och arbetsvillig! Hade vart kul att komma ut medan solen sken.. Men icke....

Kom hem och gjorde Lasange Carbonara! Vart jätte gott, trots de förvirrande anvisningarna på förpackningen!
JA jag gjorde färdig från förpackning... Det tar ju sån tid och jag kom hem sent... OK?
Behövde bara bryna köttfärs och blanda såsen!

Jag har funderat lite på jobbet!
Jag får inte jobba fast jag vill (Det var en dag då vi skulle ha öppet till 22 och jag sa att jag kunde jobba men fick inte!) och i onsdags var det en tjej inne och frågade om jobb, och då sa Tommy:
"Just nu behöver vi ingen men det är bra att komma in då och då för personal.... *Nånting* ...kan ändras *Nånting nånting* och då går det ganska fort. Man vet ju aldrig vad som händer"
Och sen nånting mer jag inte hörde för det var musik på i bakgrunden som var lite hög och det kom in en kund!
Jag är liiiite orolig!! Jag är ju den enda som inte börjat sy än, mer än "på prov" och jag är rätt så dålig på Jeans... Och jag är inte lika "Go" som de andra, men det är ju bara för att jag inte ÄR sån! När jag väl börjat prata så babblar jag ju massor istället....
Får väl börja kolla AMS nu då....

På tal om AMS.. Patrik har inte ens börjat KOLLA på jobb! Jag vet inte vad jag ska göra! Han spelar massor, så han kan ju inte skylla på att han har tid! För han kan fanemig offra en timmas speltid för att söka jobb!
Och på måndag eller nångång i veckan snart så ska jag ringa ett samtal om Tindras framtid! SEn får vi se vart vi kommer därifrån!

Nej nu vart jag faktiskt sugen att kolla AMS! haha!
Men jag ska ta ett snabbt bad och tvätta av mig hästlukten sen ska jag sova!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Varför broddar ni inte hästarna?

2008-11-24 @ 00:42:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0