Vad ska jag ha för rubrik idag då?

Jahopp så var det snart natt igen och jag sitter här...
Veckan har inte vart så spännande! Jobbat varje dag...
Fast idag på jobbet var det lite kul! Vi skyltade om i fönstrena och på Barn A-ytan! Jag fick självklart inte göra fönstrena, men jag hjälpte till med att plocka ihop kläder och assistera! A-ytan fick jag och M göra och det var kul!
Synd att företaget inte har råd att skicka iväg mig (Eller de som vill!) på kurs så man kan lära sig mer om skyltning för det är kul!

Nej... Jag vet inte vad mer jag ska skriva... JO! Jag har anmält mig till klubbhoppningen på söndag! Lätt E! haha! En klass jag tror  dom har hittat på själva? men det är 80 cm och det är läskigt! haha! jag har hoppat som högst 70 med Nadja och DET var läskigt... xD Nej då, hon är bra!
Ska hoppa lite på fredag för att "känna in" henne lite, var ju ett tag sen jag hoppade! När Marie gick omkull med Nellie och bröt nyckelbenet, senast!
Oj det var länge sen ju!

Förkyld är man ju oxå oxå ingen som tycker synd om mig... *Snyft snörvel* men jag jobbar ändå... Måste ju försörja min älskade dotter! Min söta bebis som är så pappig att jag nästan blir ledsen.. Speciellt när jag tänker på hur han sköter henne....
Men men... Snart är det slut på det...

Sovdags!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker synd om dig, krya på dig! Skyltning, sånt fick jag göra på gymnasiet eftersom att jag gick handel. :)

2008-11-18 @ 23:55:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Elin

De måste ja ju åka och kolla på ;)

2008-11-19 @ 09:28:10
URL: http://zelint.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas allt löser sig för dig & Tindra..

Kram Marie (Julians mamma)

2008-11-19 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0